۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۴۵۳۱
معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور در کردستان:
معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: کار پدافند غیرعامل یک کار جمعی است و کارگروه‌ها باید با همکاری، هماهنگی و تعامل با یکدیگر فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از سنندج؛ دکتر مینوئیان معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه روسای کارگروه های 11 گانه تخصصی استان گفت: سازمان پدافند غیرعامل به دید نافذ و نظریات کارشناسی تمامی کارگروه‌های تخصصی پدافندغیرعامل نیازمند است.

وی افزود: کار پدافند غیرعامل یک کار جمعی است و کارگروهها باید با همکاری، هماهنگی و تعامل با یکدیگر فعالیت داشته باشند. 

مینوئیان ضمن تجلیل و تقدیر از حساسیت و دغدغه متولیان امر در مورد اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در استان کردستان، گفت: در امر جمع آوری و تجمیع اطلاعات و داده‌ها که گاها دارای طبقه‌بندی محرمانه و خیلی محرمانه هم هستند باید نهایت دقت و حساسیت و رعایت اصول و ملاحظات حراستی و امنیتی دستگاهها لحاظ شود

وی بر پیگیری سازمان پدافند غیرعامل بر برطرف نمودن موانع و رفع دغدغه های مطروحه توسط نماینده اداره کل حراست استان تاکید نمود.

در ابتدای این جلسه محمدرضایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ضمن خوشامدگویی به حضار، تقارن ایام هفته پدافند غیرعامل و حلول ماه مبارک ربیع الاول را به فال نیک گرفت و افزود: این جلسه با هدف تشریک مساعی و بیان دیدگاه ها و نظرات تخصصی نمایندگان کارگروه‌های تخصصی پدافند غیرعامل استان با جناب آقای دکتر مینوئیان تشکیل شده است. 

وی بر لزوم برگزاری هماهنگ و منسجم برنامه‌های از پیش تعیین شده در ایام هفته پدافند غیرعامل با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و تعامل و همکاری بیش از پیش در این زمینه تاکید کرد.

در ادامه آقای رشیدی پور معاون اداره کل پدافند غیرعامل ضمن گرامیداشت ایام هفته وحدت طی سخنانی به موارد متعددی از جمله اهم اقدامات شورای پدافند غیرعامل استان - عملکرد قرارگاه ها و کارگروه های 11 گانه در 6 ماهه اول سالجاری- اقدامات صورت گرفته در راستای نکوداشت هفته پدافند غیرعامل اخذ و پایش برنامه های کارگروه های تخصصی و فرمانداری های تابعه لزوم فرهنگ سازی - محوریت آموزش همگانی در سطح جامعه و آخرین وضعیت پیشرفت طرح جامع پدافند غیرعامل استان کردستان پرداخت.

آقای رشیدی پور در ادامه به قرارداد منعقده میان استانداری کردستان و شرکت اندیشه و عمران محیط به عنوان مجری طرح جامع پدافند غیرعامل استان پرداخت و افزود: علیرغم تمدید مهلت 18 ماهه برای اتمام طرح جامع متاسفانه هنوز طرح به پایان نرسیده است. در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که تاکنون لاینحل باقی مانده است. وی خواستار عزم جدی و اهتمام متولیان امر در رفع این مشکلات شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر