۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۴۵۱۳
نشست تخصصی پدافند غیرعامل استان همدان در حوزه کالبدی با حضور آقای مینوئیان معاون فنی و نظامات پدافند غیرعامل کشور و دستگاه های اجرائی استان به ریاست آقای آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی ، نشست تخصصی پدافند غیرعامل استان همدان در حوزه کالبدی با حضور آقای مینوئیان معاون فنی و نظامات پدافند غیرعامل کشور و دستگاه های اجرائی استان به ریاست آقای آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: در اربعین حسینی همه امکانات استان همدان بسیج شد که به بهترین شکل ممکن از زائرین حسینی پذیرایی شود و 166 موکب در این امر مقدس در بحث پذیرایی و استقبال زائرین حسینی کمک رسانی کردند. آزادبخت گفت: با توجه به برنامه نظام جمهوری اسلامی در موضوع خودکفایی در بسیاری از مباحث، استکبار جهانی با اعمال انواع تحریم های مدرن دشمنی و خصومت خود را با کشور و نظام جمهوری اسلامی علنی کرده است بنابراین کشور ملزم به اجرای دو مقوله پدافند غیرعامل و پدافندعامل خواهیم بود. 

وی اضافه کرد: در موضوع پدافند غیرعامل باید در گام نخست از بزرگترین سرمایه کشور که سرمایه انسانی است و در گام دوم از پتانسیل زیرساختی کشور استفاده گردد.

آزادبخت گفت: با بکارگیری از جوانان و بانوان متخصص در صدد پیشبرد کارهای اجرایی در استان هستیم که به حول قوه الهی در مواقع بروز تهدیدات و آسیب های احتمالی، سطح آسیب پذیری کاهش یابد.

معاون فنی و نظامات پدافند غیرعامل کشور گفت: در 40 سال گذشته دشمن با بکارگیری انواع تهدیدات متعدد درصدد ایجاد آسیب به زیرساخت های کشور است بنابراین پدافند غیر عامل با کار علمی و تعامل با دستگاه های اجرایی باید تهدیدات را احصا و موضوع مصون سازی را اجرایی کند که در نهایت منجر به افزایش تاب آوری و امنیت ملی جامعه گردد. 

در ادامه خاورزمینی مدیر کل پدافند غیرعامل استان ضمن تاکید بر اهمیت صیانت از جان و مال مردم در عرصه تهدیدات انسانی از دست اندرکاران حوزه های عمرانی استان و مدیران محلی خواست ضمن رعایت اصول پدافندی در حفاظت از زیرساختها در ارتباط گیری با حوزه پدافند غیرعامل فصل جدیدی کشوده و تعامل بیشتری داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر