۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۴۵۰۹
با حضور مدیران، کارشناسان و رابطین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی
جلسه آموزشی تهدیدات سایبری با حضور مدیران، کارشناسان و رابطین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی استان مرکزی برگزار شد.

جلسه آموزشی تهدیدات سایبری با حضور مدیران، کارشناسان و رابطین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی با عنوان دوره آموزش سایبری در راستای هفته پدافند غیرعامل با حضور فراهانی مدیر کل پدافند غیرعامل و امینی مدرس پدافند غیرعامل و دانشگاه اراک روز پنجشنبه مورخ 98/8/9 در سالن شبان مدیریت بحران استانداری مرکزی برگزار شد.

فراهانی در این جلسه ضمن خوش آمد گویی به اعضا رابطین پدافند پیرامون تهدیدات سایبری نکاتی را برای رابطین شرح داد. همچنین مطالبی در مورد جلوگیری از حملات سایبری به زیرساخت ها و شبکه های سازمان ها ارائه نمود. فراهانی افزود برای ایجاد صیانت پایدار، دفاع سایبری و کاهش سطح آسیب پذیری و نهایتاً افزایش تاب آوری سایبری نیازمند رصد، مراقبت و پایش تهدیدات به صورت دائمی هستیم و باید با اتخاذ راهبرد دفاع هدفمند سایبری با تهدیدات دشمن مقابله نماییم.

فراهانی در ادامه گفت: در راستای ارتقاء پایداری ملی و ایجاد تور دفاعی مناسب در فضای سایبری استان این دهمین جلسه آموزش سایبری است که فقط در استانداری برگزار می گردد.

در ادامه جلسه امنینی مدرس دانشگاه اراک در حوزه پدافند سایبری به ارائه مطالبی به صورت پاورپویت در رابطه با تهدیدات سایبر، امنیت سایبری در سازمان ها، انواع انتی ویروس ها و تجزیه و تحلیل نحوه حمله به زیرساخت های شبکه ای و سایبری پرداخت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر