۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۵۴۴۷۰
دکتر غلامرضا جلالی در کانال سروش نوشت: چه کسی باور می کند ترامپ قهرمان مبارزه باتروریسم است؟! دروغی بزرگ تر از این؟! تاریخ هرگز نام قاسم سلیمانی‌ها را از یاد نخواهد برد که هفت سر اژدهای مخوف داعش که زیرچتر حمایت آمریکا جولان می داد را قطع کردند.
به گزارش پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در کانال شخصی سروش در یادداشت کوتاهی در خصوص قتل ابوبکر بغدادی آورده است: ترامپ روی استیج می آید و با افتخار خبر کشته شدن ابوبکر البغدادی را اعلام می کند. او می گوید آمریکا در راه مبارزه با تروریسم بغدادی را مثل یک سگ کشته است! حضار تشویق می کنند و رسانه ها سخنان ترامپ را خبر یک دنیا می کنند اما....

آمریکایی ها هیچ وقتی باکی نداشتند از اینکه از تروریستها به عنوان ابزار در راستای کسب منافع نامشروع خود در خاورمیانه بهره ببرند. البغدادی مهره آمریکایی‌ها در منطقه بود که هدفی جز بر هم زدن توان قدرت منطقه ای به نفع رژیم صهیونیستی و علیه محور مقاومت نداشت. آمریکا در یک عملیات نمایشی قهرمان پوشالی و دستساز خود را که تاریخ مصرفش برای واشنگتن به پایان رسیده بود به قتل رساند. قتل عروسکی خون ریز به دست پدرخوانده!

قهرمانان همیشه در تاریخ ماندگار هستند و نیرنگ‌بازان همیشه فراموش شده! چه کسی باور می کند ترامپ قهرمان مبارزه باتروریسم است؟! دروغی بزرگ تر از این؟! تاریخ هرگز نام قاسم سلیمانی‌ها را از یاد نخواهد برد که هفت سر اژدهای مخوف داعش که زیرچتر حمایت آمریکا جولان می داد را قطع کردند.

سیاست در آمریکا داستان عجیبی است. ترامپ در راه کسب رای بیشتر برای انتخابات آینده دست به هر کاری خواهد زد. از خنجر زدن از پشت به دوستان تا قتل فرزندخوانده!

البته از یک منظر دیگر هم صحت گفته‌های آمریکایی‌ها پر ابهام است و اقدام آنها در اعلام انتقال بقایای جسد ابوبکر بغدادی به دریا به مرموز بودن این داستان می‌افزاید. شاید کمی باید منتظر بود...

دکتر غلامرضا جلالی


علاقه مندان برای دسترسی مستقیم به کانال سروش سردار جلالی می توانند اینجا کلیک کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر