۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۴۴۱۲
در هفته پدافند غیرعامل امسال انجام می‎شود
جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته نکوداشت پدافندغیرعامل با حضور رابطان فرمانداری‌ها و کارگروه‌های 11 گانه شورای پدافند غیرعامل استان کردستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محمدرضایی مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری در این جلسه گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه پدافندغیرعامل که به کرات در بیانات ایشان تکرار شده است بر حساسیت وظیفه کارشناسان و مسئولان امر پدافند افزوده است.

وی افزود: با توجه به موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش توطئه‌های دشمنان لازم است رابطان و کارشناسان پدافند غیرعامل به‌صورت روزانه موضوعات را با حساسیت هرچه بیشتر پیگیری کرده و از مصونیت و آمادگی زیرساخت های سطح استان و شهرستان ها در مقابل هرگونه تهدید، تهاجم و آسیبی اطمینان یابند.

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری افزود: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی قرارگاه های پدافندغیرعامل از 2 قرارگاه به 6 قرارگاه افزایش خواهد یافت و این حجم کار و تلاش ما را دو چندان خواهد کرد.

آقای محمد رضایی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته پدافندغیرعامل استان کردستان، برنامه‌های متنوع و متناسبی آماده شده است که محور آن اطلاع‌رسانی و نهادینه شدن پدافندغیرعامل در میان مردم و مسئولان و ارتقای آمادگی متولیان امر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در هفته پدافندغیرعامل امسال 14 پروژه با محوریت پدافندغیر عامل افتتاح خواهد شد و چندین مانور توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار خواهد شد. ایشان بر اهمیت تبلیغات محیطی و استفاده از بنر و اقلام تبلیغی در سطح استان تاکید کرد.

در ادامه اعضای جلسه به بیان برنامه‌های حوزه کاری خود در کارگروه های 11 گانه شهرستانهای تابعه پرداختند. همجنین کارشناسان اداره کل پدافندغیرعامل به ابهامات و سوالات آنان پاسخ دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر