۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۵۴۳۷۹
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری همدان:
حمید خاور زمینی در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان تویسرکان با تشریح نقش و جایگاه پدافند غیر عامل در زندگی عمومی مردم گفت: با توجه به نوع تهدیدات و آسیبهای امروز، عموم مردم در معرض خطر و تهدید هستند که بایستی نسبت به فرهنگ سازی بیش از گذشته اهتمام ورزید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری همدان گفت: همه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بایستی با اصول پدافند غیر عامل همسو و همخوانی داشته باشد.

حمید خاور زمینی در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان تویسرکان با تشریح نقش و جایگاه پدافند غیرعامل در زندگی عمومی مردم گفت: با توجه به نوع تهدیدات و آسیبهای امروز، عموم مردم در معرض خطر و تهدید هستند که بایستی نسبت به فرهنگ سازی بیش از گذشته اهتمام ورزید.

وی افزود: اگرچه رعایت اصول پدافندی از اول پیدایش بشر با وی همراه بوده، اما به تناسب زمان و شرایط موجود، نوع دفاع و برخورداری از این اصول متفاوت بوده است.

وی تهدیداتی چون حملات سایبری، پرتوی و خطرات زیست محیطی، امروزه کل جامعه بشری را مورد هدف قرار داده و هر کشوری که به اصول دفاعی را بهتر رعایت کرده باشد، کمتر آسیب خواهد دید.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری همدان با ابراز امیدواری در همکاری همه دستگاهها و نهادهای نظامی و غیر نظامی، مردم را صاحب اصلی نظام جمهوری اسلامی خواند و بر مشارکت جامعه در توسعه فرهنگ پدافندی تاکید کرد.    

فرماندار تویسرکان نیز در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری امام سوم شیعیان و فرارسیدن اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: دلیل عدم موفقیت در طرح های عمرانی و نیمه کاره ماندن طرح ها، به دلیل فقدان رعایت اصول پدافندی است.

سید رسول حسینی افزود: پدافند غیر عامل مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای است که موجب تسهیل در مدیریت بحران می گردد و آن را نباید با موضوع بحران اشتباه گرفت.

فرماندار تویسرکان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه رعایت پدافند غیر عامل و ارتقاء سطح دفاعی کشور، گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، پدافند غیر عامل یک اصل است که مختص یک مکان یا زمان خاصی نیست.

طرح های عمرانی باید با اصول پدافند غیر عامل همسو شود

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر