۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۵۹
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان از ساماندهی و فعال شدن کارگروههای تخصصی پدافند غیر عامل در شهرستان تازه تاسیس درگزین خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان از ساماندهی و فعال شدن کارگروههای تخصصی پدافند غیر عامل در شهرستان تازه تاسیس درگزین خبر داد.

حمید خاورزمینی روز گذشته در جلسه شورای پدافند غیر عامل درگزین که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اربعین حسینی در سخنانی با اشاره به تازه تاسیس بودن شهرستان درگزین بر ساماندهی و فعال شدن همه کارگروههای تخصصی پدافند غیر عامل در این شهرستان تاکید کرد.

وی با تشریح نقش حیاتی پدافند غیر عامل در ارتقاء امنیت روانی و تحکیم کالبدی شهرها و روستاها، این سیاست را در راستای مقاوم سازی کشور در همه حوزه های اقتصادی، امنیتی، زیست محیطی، سایبری، هسته ای و شیمیایی برشمرد.

خاورزمینی در این جلسه به تاریخچه شکل گیری اقدامات دفاعی در طول دوران حیات انسان اشاره و خاطر نشان کرد، فرایند اقدامات دفاعی و پدافندی از ابتدای پیدایش انسان بر روی کره خاکی مشهود بوده و به فراخور نوع و سطح تهدیدات انسان ساز، خود را توانمند ساخته است. 

وی اجرای سیاستهای پدافند غیر عامل را در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و دولتمردان نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ارتقاء توان دفاعی کشور را بر هر امری مقدم می دانند که در همین راستا دولت نیز خود را موظف به اجرای منویات معظم له می داند.

در این نشست فرماندار شهرستان درگزین با اشاره به این که طرح جامع پدافند غیر عامل در این شهرستان از سال 95 آغاز شده است، برآمادگی این شهرستان در چهارچوب طرحهای مرتبط با پدافند غیر عامل با همکاری همه دستگاهها تاکید کرد.

علی اصغر ناظری پور در ادامه اهتمام شهرستان برای مصون سازی زیرساختها را یادآور شد و ابزار امیدواری کرد در فضای همکاری و تعامل موجود، اقدامات و طرحهای مورد نظر به صورت بهینه اجرایی گردد.     

فرماندار درگزین آموزش و ارتقاء سطح دانش مردم در اجرای بهتر طرحهای پدافند غیر عامل را مهم ارزیابی و خواستار ایجاد زمینه برای مشارکت دهی عموم مردم و نهادهای متولی در این امر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر