۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۵۴۳۵۲
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان دلیجان با حضور فراهانی مدیر کل پدافند غیر عامل استان، فرماندار شهرستان دلیجان و سایر مدیران و مسئولان در روز چهارشنبه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان دلیجان برگزار شد. این جلسه با محوریت هفته نکوداشت پدافند غیر عامل تشکیل شد. همچنین فراهانی و دیگران مدیران عضو این شورا به تشریح برنامه های این هفته پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان دلیجان با حضور فراهانی مدیر کل پدافند غیر عامل استان، فرماندار شهرستان دلیجان و سایر مدیران و مسئولان در روز چهارشنبه هفته گذشته در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان دلیجان برگزار شد. این جلسه با محوریت هفته نکوداشت پدافند غیر عامل تشکیل شد. همچنین فراهانی و دیگران مدیران عضو این شورا به تشریح برنامه های این هفته پرداخت.

در ابتدای این جلسه فراهانی به بیان اهداف پدافند غیرعامل پرداخته و آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته این شهرستان را بررسی کرد، همچنین در این جلسه فراهانی با اشاره به شعار هفته پدافند غیر عامل امسال مبنی بر ((پدافند غیرعامل ، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید)) افزود:  دستگاه های ذیربط این شهرستان برای برنامه ریزی در جهت تحقق شعار امسال اقدام کنند.

در پایان این جلسه حاضرین در جلسه به ارائه برنامه های نکوداشت هفته پدافند غیر عامل دستگاه مربوطه پرداختند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر