۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
کد خبر: ۵۴۳۱۶
نشست شورای پدافند غیرعامل روز چهارشنبه با حضور استاندار خوزستان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، نشست شورای پدافند غیرعامل روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور استاندار محترم خوزستان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست جناب آقای فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل در خصوص برگزاری نکوداشت هفته پدافند گزارشی را ارائه دادند.

ایشان همچنین تاکید کردند در اجرای برنامه های هفته پدافند غیرعامل که در نیمه اول آبان ماه برگزار میشود بطور جدی شرکت نمایند.

ایشان گفتند: در هفته پدافند بیش از 160 برنامه در سطح استان برگزار میشود که شامل مانور، رزمایش، دوره های آموزشی و مکاتبات با این موضوع می باشد.

در ادامه برخی از کارگروه ها و جناب آقای محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گزارشی را در خصوص حوزه کاری ارائه دادند.

در پایان نشست، جناب آقای شریعتی استاندار محترم بر لزوم ارتقای پدافند غیرعامل تاکید کردند و گفتند: پدافند غیرعامل به نوعی مهمتر از پدافند عامل است چرا که پدافند غیرعامل دائمی و همیشگی ست و به نوعی جنگ پنهان است.

همچنین ایشان خاطرنشان کرد: ما یکی از استان هایی هستیم که چون سرمایه گذاری های زیادی شده در بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی در آن صورت گرفته است آسیب پذیری ما در برابر تهدیدات و خطرات بیشتر است به همین علت باید خود را هر چه بیشتر مصون و به روز نموده و چتر بازدارندگی و حفاظتی خود را گسترده تر کنیم.

ایشان همچنین به برگزاری هرچه بهتر مراسم و برنامه های نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از سوی کلیه دستگاههای اجرایی در سطح استان تاکید نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر