۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۴۳۰۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از برگزاری نخستین همایش ملی پدافند غیرعامل شیمیایی کشور در استان سمنان خبر داد.
ایرج کارخایی بعدازظهر امروز در نشست کمیته برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل شیمیایی کشور اظهار داشت: نخستین همایش ملی پدافند غیرعامل شیمیایی کشور بیست و دوم آبان ماه امسال در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود.

وی به مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و از جمله آنها را بررسی چالش‌ها و مخاطرات شیمیایی در کشور به‌ویژه در سطح استان سمنان عنوان کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از دیگر اهداف برگزاری این همایش را معرفی راهکارهای نوین مقابله با تهدیدات شیمیایی و روش کاهش آسیب‌پذیری در این حوزه برشمرد.

کارخایی با اشاره به تهدیدات موردنظر پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: توجه به مخاطرات شیمیایی از جمله تهدیدات هشتگانه پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش از متخصصان و پژوهشگران دعوت به‌عمل‌آمده است گفت: برگزاری پنل‌های آموزشی و اجرای نمایشگاه حوزه پدافند شیمیایی از جمله برنامه‌های است که در حاشیه برگزاری این همایش در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان این همایش را از مهم‌ترین رخدادهای علمی در استان سمنان دانست و گفت: باید دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مرتبط مساعدت لازم را در برگزاری این همایش داشته باشند.

کارخایی یکی از مزایای برگزاری پنل‌های آموزشی در حاشیه برگزاری این همایش را بهره‌برداری صاحبان تولیدکننده و صنایع شیمیایی و دانشجویان رشته‌های مختلف شیمی عنوان کرد.

شاهرود میزبان نخستین همایش ملی پدافند غیرعامل شیمیایی کشور شد‌
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر