۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۵۴۳۰۲
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان خبر داد :
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان از برگزاری اولین همایش ملی پدافندغیر عامل شیمیایی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود در 22 ابان ماه سال جاری در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان از برگزاری اولین همایش ملی پدافندغیر عامل شیمیایی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود در 22 ابان ماه سال جاری در شهرستان شاهرود خبر داد.

ایرج کارخائی در جلسه هماهنگی و اجرایی همایش گفت : این همایش ملی نمایه شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) با حضور متخصصان ،پژوهشگران و صاحب نظران و دست اندر کاران این حوزه با حمایت سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزارخواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را بررسی چالش ها و مخاطرات شیمیایی در کشور به ویژه در سطح استان سمنان ،آموزش و معرفی راهکارهای نوین مقابله با تهدیدات شیمیایی و روش کاهش آسیب پذیری در این حوزه برشمرد .

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان با اشاره به اهمیت توجه به مخاطرات شیمیایی به عنوان یکی از هشت تهدید مورد نظر پدافند غیر عامل گفت :برای شناسایی و ارائه راهکارهای مقابله با اینگونه تهدیدات مراکز علمی و دانشگاهی می توانند نقش موثر و مهمی را ایفا کنند.

ایرج کارخائی اضافه کرد: یکی از برنامه های همایش برگزاری پنل های آموزشی است که میتواند مورد بهره برداری صاحبان واحد های تولید کننده و صنایع شیمیایی و پرسنل آتش نشانان شهرداری ها و دانشجویان رشته های مختلف شیمی قرار گیرد .

وی همچنین افزود برنامه های مختلف جانبی و اجرای نمایشگاه حوزه پدافند شیمیایی هم در نظر است در حاشیه همایش پدافند شیمیایی برگزار گردد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری در ادامه جلسه با توجه به اهمیت این رخداد علمی در استان از کلیه ی دستگاههای اجرایی و سازمان های مرتبط خواست در جهت برگزاری مطلوب این همایش همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر