۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۴۲۹۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان گفت: پدافند غیرعامل و برگزاری رزمایش‌های مختلف گویای آمادگی استان در برابر تهدیدات احتمالی است.
احمد محمدرضایی عصر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شعار هفته پدافند غیرعامل امسال تحت عنوان "پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی تا رونق تولید" نام‌گذاری شده است، گفت: امیدواریم تمام برنامه‌ریزی‌ها در بحث فرهنگ‌سازی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با پدافند غیرعامل به خوبی پیش رود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان به ارائه برنامه‌های این هفته پرداخت و افزود: نخستین روز این هفته 8 آبان ماه تحت عنوان حفظ سرمایه کشور با مشارکت مردمی، پنج‌شنبه نهم آبان به نام حفظ سرمایه‌های ملی در برابر تهدیدات  و خود باوری و اقتدار ملی و همه جانبه، جمعه دهم آبان به نام صیانت از مردم در برابر تهدیدات دشمن، شنبه یازدهم مصون‌سازی زیر ساخت‌های کشور با تفکر بسیجی و روحیه جهادی و مقاومت، یکشنبه دوازدهم آبان جامعه سالم و آماده در برابر تهدیدات دشمن، دوشنبه سیزدهم استحکام‌بخشی و صیانت از زیرساخت‌های کشور و در نهایت سه شنبه چهاردهم آبان روز پدافند غبرعامل، مقاومت و بازدارندگی  با رونق تولید نام‌گذاری شده است.

وی بیان کرد: در این هفته برنامه‌های مختلفی در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود و پدافند غیرعامل و برگزاری رزمایش‌های مختلف می‌تواند گویای آمادگی استان در برابر تهدیدات احتمالی باشد.

محمدرضایی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته باید در قالب یک چارچوب مدون قرار گیرد تا تداخلی میان آنان پیش نیاید، ادامه داد: پوشش تبلیغاتی هفته پدافند غیرعامل جزو لاینفک این فعالیت است که باید در تمام برنامه‌های سطح استان در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: انجام رزمایشات و مانورهای مختلف در راستای پدافند غیر عامل باعث آگاهی و آمادگی هرچه بیشتر دستگاه‌ها و مردم می‌شود تا در برابر مشکلات و تهدیدات احتمالی دشمن بهترین تصمیمات را اتخاد کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان خطاب به اصحاب رسانه به تبیین اهمیت پدافند غیرعامل و ضرورت فرهنگ‌سازی آن در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند در این حوزه بسیار تأثیرگذار و از آسیب‌های این حوزه جلوگیری شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر