۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۴۲۸۹
کارگاه آموزشی بیوتروریست به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان برای جمعی از مدیران و کارشناسان شبکه دامپزشکی سراسر استان با حضور محمدی مدیر کل پدافند غیر عامل برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، کارگاه آموزشی بیوتروریست به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان برای جمعی از مدیران و کارشناسان شبکه دامپزشکی سراسر استان با حضور محمدی مدیر کل پدافند غیر عامل برگزار شد.

در این دوره آموزشی که در قالب 2 گروه از تاریخ 15 لغایت 16 مهرماه سال جاری برگزار گردید مباحث مربوط به پدافند زیستی، بیوتروریسم و پدافند سایبری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر کل پدافند غیرعامل ضمن بیان مفاهیم کلی پدافند غیر عامل هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش هرچه بیشتر دانش و آگاهی کارکنان اداره کل دامپزشکی استان در حوزه پدافند غیرعامل به ویژه موضوع بیوتروریسم بیان کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی تهدیدات بیوتروریسم در اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری

وی در ادامه افزود با توجه به افزایش تهدیدات زیستی و سایبری، اهمیت مقوله تهدیدشناسی، افزایش پایداری و کاهش آسیب‌پذیری زیرساختها و مراکز حیاتی، حساس و مهم در مقابل تهدیدات از طریق فرهنگ‌سازی، آموزش، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت کاهش آسیب پذیری باید بیشتر مورد توجه واقع شود.

مدیرکل پدافند غیر عامل همچنین به تبیین وظایف و ساختار قرارگاه زیستی استان و نقش اداره کل دامپزشکی به عنوان یکی از اعضای این قرارگاه پرداخت و بر اهمیت آن تاکید کرد.

و در پایان اظهار نمودند هدف پدافند غیر عامل در حوزه دامپزشکی تامین پایدار غذای سالم برای جامعه می باشد.

در ادامه  سلیمی کارشناس واحد فناوری اطلاعات استانداری به تدریس مسائل مربوط به پدافند سایبری پرداخت و ضمن بیان مفاهیم تهدیدات نوین بر لزوم آمادگی برای مقابله با آن ها تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر