۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۴۲۶۸
افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استان و دبیر شورای پدافند غیر عامل استان خبر داد:
افشار مدیرکل پدافند غیر عامل استان در جلسه کارگروه ساماندهی و مشارکت مردمی که در مقر فرماندهی سپاه صاحب­الامر(عج) استان برگزارشد گفت: باتوجه به تغییر و تحولات منطقه، و همچنین تجاوزات و تخلفات بیگانگان در خلیج­فارس که منجر به عکس­العمل منطقی و حساب شده نیروهای مسلح شد، همچنین تهدیدات جنگ نرم و سایبری از سوی آمریکا و متحدانش، بایستی تمام اقدامات پیش­گیرنده انجام شود و آمادگی کافی در خصوص هرگونه تهدید وجود داشته باشد.

به گزارش پایداری ملی، افشار مدیرکل پدافند غیر عامل استان در جلسه کارگروه ساماندهی و مشارکت مردمی که در مقر فرماندهی سپاه صاحب­الامر(عج) استان برگزارشد گفت: باتوجه به تغییر و تحولات منطقه، و همچنین تجاوزات و تخلفات بیگانگان در خلیج­فارس که منجر به عکس­العمل منطقی و حساب شده نیروهای مسلح شد، همچنین تهدیدات جنگ نرم و سایبری از سوی آمریکا و متحدانش، بایستی تمام اقدامات پیش­گیرنده انجام شود و آمادگی کافی در خصوص هرگونه تهدید وجود داشته باشد.

افشار ضمن تقدیر از زحمات و قاطعیت نیروهای مسلح که باعث بازدارندگی در حریم کشور می شوند، اعلام کرد: به جهت افزایش آمادگی دستگاه های اجرایی و رزمایش های مشترک با شرکت تمامی دستگاه­های اجرایی، نظامی، انتظامی و امدادرسان در هفته پدافند غیرعامل به انجام خواهد رسید.

این مقام مسئول افزود: در کنار برنامه­های گسترده هفته پدافند غیر عامل، 12رزمایش در حوزه پدافند غیر عامل دانش آموزی و یک رزمایش در حوزه کارخانجات صنعتی در هفته پدافند غیر عامل سال جارینیز برگزار خواهد شد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان در پایان اظهار امیدواری کرد که کلیه دستگاه­های اجرایی با مشارکت در این­گونه رزمایش­ها به مصون­سازی منابع خود اهتمام ورزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر