۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۴۲۶۲
مدیر فرهنگسرای الغدیر خبر داد:
مدیر فرهنگسرای الغدیر از برگزاری دومین دوره آموزش عمومی، تخصصی و تربیت مربی ویژه مدیران، معاونین و کارشناسان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به مدت چهار روز در این فرهنگسرا خبر داد.
داود هوشنگ روشنک با بیان این خبر گفت: در راستای نیازها، ضرورت‌ها و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه پدافند غیرعامل، دومین دوره تربیت مربی پدافند غیرعامل در نیل به  اهداف آموزشی و ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های عمومی، تخصصی و تربیت مربی به مدت چهار روز در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود.

هوشنگ روشنک افزود: این دوره از طرف سازمان پدافند غیرعامل کشور و توسط دانشکده مهندسی و پدافند غیرعامل دانشگاه جامع امام حسین (ع) در جهت تربیت مربی پدافند غیرعامل ویژه مدیران استانی با مشارکت فرهنگسرای الغدیر برگزار می شود.

او بسط و نشر مطالب این دوره آموزشی در ادارات ذیربط، توسط مدیران حاضر در جلسات را از اهداف دیگر این دوره برشمرد و افزود: دوره آموزش تربیت مربی به مدت چهار روز از سیزدهم تا شانزدهم مهرماه ۹۸ در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار و مباحث آن شامل اصول و مبانی پدافند غیرعامل بوده و بخش تخصصی در حوزه‌های پدافند سایبری، زیستی، شیمیایی و پرتویی، کالبدی، مکان‌یابی، مردم محور و فرهنگی، اقتصادی، سناریونویسی و مدیریت بحران خواهد بود.
منبع: پایگاه خبری شهریار
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر