۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۴۲۵۷
فرماندار دشتی:
فرماندار شهرستان دشتی گفت: پدافند غیرعامل باید در مسائل اجتماعی نیز مورد توجه قرار گیرد.
عبدالله نادری صبح یکشنبه در نشست پدافند غیرعامل استان بوشهر اظهار داشت: شعار امسال هفته پدافند غیرعامل مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید نامگذاری شده است و در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی به اهمیت بالای پدافند غیرعامل اشاره کرد و ادامه داد: پدافند غیرعامل حوزه گسترده‌ای دارد و مباحث زیادی را در برمی‌گیرد. علاوه بر زیرساخت‌ها باید به حوزه زیستی نیز نگاه ویژه صورت گیرد.

فرماندار دشتی با اشاره به کاهش مستمر منابع آبی استان بوشهر خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌هایی که در حوزه آبشیرین‌کن و سد صورت گرفته است، باید برای ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم تلاش شود.

وی با اشاره به آسیب‌های زیست‌محیطی در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد:‌ باید تهدیدات در این حوزه مورد توجه باشد و فرصت‌ها نیز استفاده مناسب شود.

نادری یکی از تهدیدات و فرصت‌ها را فضای مجازی عنوان کرد و افزود: در کشور عراق شاهد اقداماتی با استفاده از فضای مجازی بودیم که باید برنامه‌های آموزشی را برای مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید در مسائل اجتماعی نیز مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در حوزه پدافند غیرعامل باید آموزش‌های لازم در سطح شهرستان‌های استان به خوبی انجام شود.
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر