۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۵۴۲۰۲
سرلشکر سلیمانی:
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه امروز حصارها برابر اراده سپاه اعتبار و کارایی ندارند، گفت: سپاه هیمنه بزرگترین و مجهزترین ارتش دنیا را شکست و پوشالی بودن آن را به جهانیان نشان داد.
سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار عزت مسلمین یاد کرد و اظهار داشت: این نهاد انقلابی و مردمی به اعتبار هویت و پیشینه تاریخی و انقلابی خود، از پایبندی به ارزشها و آرمان های دینی و اخلاقی فاصله نگرفته و روز به روز باید به تقویت و تعمیق رفتار دینی و ارزش مدار بیاندیشد.

وی شهدا را الگوها و اسوه‌های واقعی و مجسم پایداری توصیف و با تاکید بر ضرورت اهتمام به آموزه های هشت سال دفاع مقدس به عنوان گنجی بی بدیل اظهار کرد: فرماندهان و کارکنان سپاه دارای منهج مدیریتی و رفتاری معین هستند که عمل مقدس، خطرپذیری و جهاد مستمر از جمله شاخص ها و معرف های آن است.

سرلشکر سلیمانی شهیدان همت، باکری، خرازی، باقری، زین‌الدین و کاظمی را از جمله تربیت‌یافتگان مکتب ولایت فقیه و سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: سپاه به برکت این سرمایه های جاودانه و برخورداری از خیل عظیم شهدای زنده و پاسدارانی متدین و متعصب به دین و آموزه های عاشورا و تاسوعای حسینی، خود را فراتر از هر جریان و جناح سیاسی جلودار پاسداری از انقلاب می داند.

وی در ادامه تصریح کرد: سپاه به برکت هوشمندی و هوشیاری و پشتوانه مردمی و تبعیت از ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته از متن بحران ها ی سخت و تاریک فراروی انقلاب اسلامی با سربلندی و عزت عبور کرده و فرصت‌های مهم و بزرگی را برای پیش روندگی انقلاب و پیشرفت کشور ایجاد کرده است.

سرلشکر سلیمانی در ادامه با تبیین وضعیت جاری منطقه و تحولات راهبردی و اعجاز گون جبهه مقاومت و ضد صهیونیستی و تاثیرات آن در معادلات آینده اظهار کرد: راه غلبه برداشتن آن هموار شده است، اما پیوسته باید با حکمت عمل کنیم؛ همان گونه که طی ۲۰ سال اخیر با استراتژی و راهبردهای متنوع دشمن را زمین‌گیر و وادار به شکست کرده‌ایم.

فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان با تاکید براینکه امروز حصارها برابر اراده سپاه اعتبار و کارایی ندارند، گفت: سپاه هیمنه بزرگترین و مجهزترین ارتش دنیا یعنی ارتش آمریکا را شکست و پوشالی بودن آن را به جهانیان نشان داد.
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر