۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۴۱۶۹
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد:
جلسه فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل منطقه کجوار با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی و مدیران عامل پتروشیمی تبریز، عملیات انتقال گاز منطقه ۸، گاز استان، پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌شرقی، پتروشیمی پلی نار و شرکت تولید نیروی برق تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه سردار مطیعی به تهدیدات زیرساخت های مهم کشور و پیامدهای جبران ناپذیر عدم حفاظت مناسب و متناسب از این زیرساخت ها اشاره کرد. وی با بیان این که زیرساخت های حیاتی اهمیت و جذابیت کافی و لازم را برای دشمن به منظور آسیب زدن دارد، رصد و پایش مستمر تهدیدات را از جمله وظایف مهم مسئولین متولی زیرساخت ها دانست و از مدیران خواست تا هوشمندانه از این دارایی ها محافظت کرده و برای مصون سازی آن ها گام های موثری بردارند.

آقایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی نیز در ادامه رسالت اصلی پدافند غیرعامل را ایجاد آمادگی برای شرایط اضطراری برشمرد و افزود: اگر آمادگی ایجاد شود، نتیجه آن افزایش بازدارندگی خواهد بود و افزایش بازدارندگی مصونیت، امنیت و تاب آوری را به همراه خواهد آورد. وی همچنین برنامه ریزی، آموزش، فرهنگ سازی و تمرین و ممارست از جمله اجرای رزمایش را از مولفه های اصلی ایجاد آمادگی و افزایش بازدارندگی و رسیدن به ثبات و پایداری قلمداد کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در انتها بر اجرایی نمودن طرح مقابله با شرایط اضطراری منطقه کجوار که به تایید استاندار نیز رسیده تاکید نموده و به مواردی از انتظارات از فرمانده ارشد پدافند غیرعامل منطقه کجوار نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر