۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۴۱۶۸
مدیر کل پدافند غیر عامل استان هرمزگان در نشست با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان:
یکی از رسالت های پدافند غیر عامل در حوزه فرهنگ ترویج کتاب خوانی در بین خانواده ها برای امادگی هر چه بیشتر در مقابله با بحران ها و همچنین تسهیل در مدیریت بحران و تجهیز خانواده های ایرانی به سلاح اندیشه در جنگ نرم می باشد
به گزارش خبر نگار پایداری ملی از هرمزگان ،زینلی تختی مدیر کل پدافند غیر عامل استان نشست مشترکی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر ذاکری داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ذاکری بیان داشت یکی از راه های مقابله با هجمه ها و شایعات ترویج کتاب خوانی است متاسفانه سرانه مطالعه در کشور ما نسبت به استاندارد جهانی پایین است، که موجب موج سواری دشنمان انقلاب بر افکار عمومی جامعه ما می شود

 

زینلی تختی عنوان داشت برای امنیت فکری جامعه در مقابله با تهاجم فرهنگی نیاز به ترویج کتاب خوانی در بین خانواده های ایرانی می باشد.

مقابله با تهاجم فرهنگی در سایه ترویج کتاب خوانی در بین خانواده های ایرانی

 

وی اظهار داشت یکی از رسالت های پدافند غیر عامل در حوزه فرهنگ ترویج کتاب خوانی در بین خانواده ها برای امادگی هر چه بیشتر در مقابله با بحران ها و همچنین تسهیل در مدیریت بحران و تجهیز خانواده های ایرانی به سلاح اندیشه در جنگ نرم می باشد.

 

در پایان حجت الاسلام والمسلمین دکتر ذاکری عنوان داشت جهت نکوداشت هفته پدافند و ترویج کتابخوانی، اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی در این هفته می نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر