۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۴۱۴۹
با حضور شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی 200 شهر کشور برگزار می‌شود
دومین همایش ملی شهرداران و شوراهای اسلامی با عنوان «مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم» 13 مهرماه در وزارت کشور برگزار می­شود.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مهندس اسدالله کریمی معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشوردر این خصوص اظهار داشت: سال گذشته نخستین همایش ملی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای جمعیت بیش از 250 هزار نفر با هدف توجه به نقش و جایگاه مدیریت شهری در اداره و حفاظت از مردم در شرایط تهدید و بحران، از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده و نتایج مثبت همایش سال گذشته، امسال نیز براساس تعیین جهت‌گیری‌های کلان پدافندغیرعامل در مصون‌سازی زیرساخت‌ها، دومین همایش ملی شهرداران و شوراهای اسلامی با عنوان «مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم» با حضور مسئولان قریب به دویست شهر با جمعیت بیش از 50 هزار نفر با همکاری سازمان شهرداری­ها و دهیاری­های وزارت کشور برگزار می شود.

کریمی ادامه داد: در این همایش که روز شنبه 13 مهرماه از ساعت 8 صبح در وزارت کشور برگزار خواهد شد، جناب آقای رحمانی فضلی وزیر محترم کشور، جناب آقای امیر حاتمی وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار جلالی رئیس محترم سازمان پدافندغیرعامل کشور و جناب آقای جمالی‌نژاد رئیس محترم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین گفت: رونمایی از چند جلد کتاب جدید سازمان پدافند غیرعامل کشور و یک نمونه از خودروهای آتش‌نشانی مجهز به تجهیرات CBRN از دیگر برنامه‌های این همایش است.


دومین همایش ملی مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم


برای دریافت فایل با کیفیت پوستر اینجا کلیک کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر