۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۵۴۱۲۳
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان تاکید کرد؛
جلسه شورای پدافند غیرعامل فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در تاریخ 3/7/98 به ریاست فرماندار و کلیه اعضا تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیرعامل فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در تاریخ 3/7/98 به ریاست فرماندار و کلیه اعضا تشکیل گردید.

فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان در ارتباط با نحوه اجرای هر چه بهتر برنامه های نکوداشت هفته پدافند غیرعامل و نیز در خصوص تقویت ضریب ایمنی زیرساخت ها با توجه به شرایط فعلی مطالبی را مطرح و سپس در ارتباط با برگزاری رزمایش شیمیایی که در نظر است تا قبل از پایان سال جاری با محوریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و با همکاری دستگاه های شهرستانی برگزار گردد، موارد را مطرح و تأکید شد که با مشارکت فرمانداری و منطقه ویژه و با همکاری دستگاه های مرتبط در شهرستان مانور مذکور به نحو مناسب اجرا گردد.

در ادامه جلسه، فرماندار ماهشهر بر موضوعات مطرح شده تأکید و از مسئولین شهرستان خواست که به شکل جدی و مناسب در برنامه های نکوداشت هفته پدافند که از 8 آبان ماه به مدت یک هفته برگزار می شود، مشارکت داشته باشند.

لازم به ذکر است رزمایش شیمیایی مذکور در سطح ملی و با حضور مسئولین و مقامات استانی و کشوری در محدوده سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر