۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۵۴۰۰۱
سردار جلالی:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در تاریخ همیشه نقاط عطف و کانونی وجود داشته که سرنوشت ملتها را تغییر داده است. 8 سال دفاع مقدس نیز از آن جمله نقاط عطف و کلیدی بود که مسیر ایرانی‌اسلامی را به سوی اقتدار، عزت و صلابت پیش برد.
به گزارش پایداری ملی، سردار دکتر جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس در یادداشتی آورده است: در تاریخ همیشه نقاط عطف و کانونی وجود داشته که سرنوشت ملتها را تغییر داده است. 8 سال دفاع مقدس نیز از آن جمله نقاط عطف و کلیدی بود که مسیر ایرانی‌اسلامی را به سوی اقتدار، عزت و صلابت پیش برد.

در ادامه این یادداشت آمده است: دفاع مقدس اوج انسانیت، معنویت و هم پیمانی یک ملت برای دفاع از ارزش‌هایش بود و 8 سال آن، روز به روز به برگ‌های افتخار در دفتر تاریخ تبدیل شد. در این 8 سال ملت ایران از یک آزمون سخت، پیروز بیرون آمدند و گواهی برای همه تاریخ شدند که ملت‌ها حتی با دست خالی «میتوانند» از هویت‌شان دفاع کنند.

سردار جلالی در این یادداشت با بیان اینکه فرهنگ تولید شده ناشی از هشت سال دفاع نیز مقدس است و بزرگترین دارایی معنوی ملت و سرمایه ملی است، می‌افزاید: این دارایی ملی و طلایی متعلق به همه ملت حال و آینده است و ما باید از آن حفاظت و مراقبت کنیم و این یک تکلیف ملی است؛ خون‌بهای همه شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهدای حرم و شهدای وطن.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه امروز دفاع مقدس در تمامی حوزه ها از جمله بحث‌های مدیریتی، اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی و از همه مهمتر فرهنگی یک گنجینه تمام ناشدنی است، تاکید دارد: ضرورت دارد گنج‌های پنهان دفاع مقدس بازخوانی، بازشناسی و نقشه راه فردای ما قرار گیرد.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: امروز دفاع مقدس با همان ارزش ها بلکه بیشتر ادامه دارد. دشمن آمریکایی چنگ و دندان نشان می دهد و بعضی از نا آگاهان اسم شهدا را از خیابان ها پاک می کنند زهی خیال باطل . شهدا در قلب مردم هستند. امروز نیاز جدی به دفاع مقدس سایبری، دفاع مقدس اقتصادی و تداوم آن در همه بخشها احساس می شود.

سردار جلالی در پایان می‌افزاید: به یاد همه شهدای دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران و آنهایی که هنوز خانواده‌هایشان چشم در راهشان هستند، تمام قد می‌ایستیم و ادای احترام می‌کنیم و با امام شهدا و رهبر عزیز انقلابمان دوباره تجدید پیمان کرده و اعلام می‌کنیم: «بر همان عهد که بودیم، برآنیم هنوز»
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر