۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۵۳۷۴۲
رئیس ستادکل نیروهای مسلح از روز چهارشنبه برای انجام سفری سه روزه به همراه جمعی از معاونین و مسئولین نیروهای مسلح به چین سفر کرده است.
  سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح از روز چهارشنبه برای انجام سفری سه روزه به دعوت رئیس ستاد ارتش چین به این کشور سفر کرده است.


رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان پس از ورود به پکن مورد استقبال ژنرال «لی شو چنگ» رییس ستاد مشترک ارتش چین قرار گرفت و با وی دیدار و گفتگو کرد.

دیدار با ژنرال «شو چیلیانک» معاون کمیسیون نظامی چین که معاون فرمانده کل قوای این کشور محسوب می‌شود، دومین برنامه سفر سرلشکر باقری به چین بود که در این دیدار نیز راه‌های توسعه و تعمیق همکاری‌های دفاعی دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدار با رئیس دانشگاه دفاع ملی چین و سخنرانی در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیگر برنامه سرلشکر باقری در چین بود.

پس از آن سرلشکر باقری از پکن عازم شانگهای در جنوب چین شد و با فرمانده نظامی منطقه شانگهای دیدار و گفتگو کرد. بازدید از پایگاه دریایی منطقه شانگهای برنامه بعدی رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان در این سفر بود.

گفتنی است در این سفر، سردار غلامرضا محرابی معاون اطلاعات و امنیت ستادکل نیروهای مسلح، دریادار اصغر صالح معاون طرح ، برنامه و بودجه ستادکل نیروهای مسلح، سردار قدیر نظامی پور معاون بین الملل ستادکل نیروهای مسلح، سردار ابوالقاسم فروتن رئیس حوزه ریاست ستادکل نیروهای مسلح، سردار سید حجت الله قریشی معاون آماد و تحقیقات صنعتی وزارت دفاع و سردار عزیزی دلشاد رئیس اداره تحقیقات صنعتی ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر باقری را همراهی می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر