۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۳۷۱۸
فرمانده نیروی انتظامی:
فرمانده نیروی انتظامی گفت: از زائران اربعین می‌خواهیم با همکارانم در پایانه‌های مرزی نهایت همکاری را داشته و از سفر کردن بدون گذرنامه خودداری کرده و حتماً به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه لازم داشته باشند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری اظهار داشت: به‌حمدالله از برکت امام حسین (ع) و آقا ابالفضل (ع) از اول ماه محرم تا به امروز هیچ گونه مشکل امنیتی، انضباطی و انتظامی به وجود نیامده و امنیت کامل در تمامی مرزها و درون شهرهای کشور برقرار است.

وی با بیان اینکه عزاداری‌های خالصانه مردم در این ایام با امنیت کامل پلیس انجام شده است، گفت: به عزاداران و مردم عزیز توصیه می‌کنم همچنان به همکاری خود با نیروهای انتظامی که خادمان و نوکران آقا ابا عبدالله الحسین(ع) هستند، ادامه دهند و در عزاداری‌های خود ما را از دعای خیر خود فراموش نکنند.

فرمانده نیروی انتظامی از تمهیدات ویژه پلیس برای امنیت مسافرت‌های جاده‌ای در روزهای پایانی شهریورماه خبر داد و گفت: همکاران من در تمامی راه‌های درون و برون شهری آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز هستند؛ همچنین به شهروندان توصیه می‌کنم با دقت و حوصله رانندگی کرده و از رانندگی کردن باحالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند تا ان شاءالله اتفاق ناگواری برای آنها و سرنشینانشان به وجود نیاید.

وی درباره تمهیدات ناجا برای اربعین حسینی (ع)، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته شرایط برای سفر زائران اربعین با کیفیت مطلوب‌تری نسبت به سال‌های گذشته فراهم شده و نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های مربوطه از آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به زائران برخوردار است.

سردار اشتری بیان کرد: از زائران عزیز می‌خواهیم با همکارانم در پایانه‌های مرزی نهایت همکاری را داشته باشند و از سفر کردن بدون گذرنامه خودداری کرده و حتماً به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه لازم داشته باشند.

وی گفت: امیدوارم با تمهیداتی که پیش بینی شده زائران اربعین به خوبی  از مرزهایی که مشخص شده عبور کرده و در سلامت و امنیت کامل نیز به موطن خود بازگردند.


منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر