۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۳۶۸۴
جلسه کارگروه امداد، نجات و درمان قرارگاه پدافند شیمیایی استان در مرکز فوریت های پزشکی استان و با حضور کلیه مسئولین فوریت های پزشکی استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه فرزاد رحمانی رییس مرکز فوریت های پزشکی استان و دبیر پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین، بر اهمیت آمادگی مسئولان فوریت های پزشکی شهرستان ها تاکید کرده و اظهار داشت: در تمامی شهرستان ها باید تهدیدات پایه ای احصاء و آسیب پذیری ها شناسایی شوند و راهکارهای لازم جهت مقابله با این تهدیدات و کاهش آسیب پذیری ها به صورت صحیح و منطبق با الگوهای پدافند غیرعامل اندیشیده شود.

وی در ادامه افزود: هر شهرستان باید در راستای تهدیدات منطقه ای، نسبت به برگزاری رزمایش امداد، نجات و درمان اقدام نماید. رحمانی اهمیت آموزش را نیز مورد اشاره قرار داده و بیان داشت: آموزش و فرهنگ سازی از مهم ترین اولویت های پدافند غیرعامل در شرایط کنونی است و دانشگاه علوم پزشکی در جهت اجرای برنامه های آموزشی و همچنین تهیه سناریوها و طرح های رزمایش برنامه ریزی خواهد نمود.

دبیر پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی تبریز در انتها بر ضرورت راه اندازی اورژانس شیمیایی در استان تاکید کرده و از تمامی متولیان و مسئولان دستگاه های ذیربط درخواست همکاری و مساعدت نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر