۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۳۶۷۷
مرکزی؛
جلسه کارگروه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در محل سالن جلسات مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی با حضور نمایندگان اداره کل پدافند غیرعامل و سایر دستگاه های عضو کارگروه سلامت و بهداشت شورای پدافند غیرعامل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه کارگروه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در محل سالن جلسات مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی با حضور نمایندگان اداره کل پدافند غیرعامل و سایر دستگاه های عضو کارگروه سلامت و بهداشت شورای پدافند غیرعامل برگزار شد. در این جلسه اعضاء به بررسی و شناسایی تهدیدات در این حوزه پرداختند.
برگزاری جلسه کارگروه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان

پیرامون نحوه عملکرد دستگاه های امدادرسان در خدمات رسانی و تعامل بین دستگاه های متولی و اجرایی مباحثی مطرح و اعضای حاضر در جلسه از عملکرد دستگاه های امدادرسان گزارشاتی را ارائه نمودند. همچنین در این جلسه پیرامون بررسی، برنامه ریزی و تدوین سناریوی برگزاری رزمایش با استفاده از امداد هوایی و خودرویی وبیمارستان های اورژانس، تخصصی و دستگاه های مرتبط در مواقع بحران بحث و تبادل نظر شد. در پایان جلسه اعضاء بر فرصت های قابل بهره برداری در شرایط اضطراری نیز تأکید کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر