۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۳۶۲۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: پایش آنلاین مشترکان پرمصرف و ادارات در این استان به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، سیدمحمد موسوی‌زاده اظهار کرد: تعداد مشترکان و میزان شبکه‌های موجود برق دو مؤلفه‌ای است که طرح‌های شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بر اساس آنها اجرایی می‌شود.

وی گفت: امسال ۱۵ پروژه روستایی برق در استان سمنان اجرایی و برای آنها، چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمناناضافه کرد: ۳۰ درصد اعتبارات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان صرف طرح‌های روستایی در این استان شده است.

موسوی‌زاده با اشاره به جمع عملکرد ریالی پروژه‌های صنعت برق استان سمنان در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: این پروژه‌ها، یک هزار و 342 میلیارد و 692 میلیون ریال هزینه در دولت یازدهم داشتند.

وی اضافه کرد: در دولت دوازدهم نیز یک هزار و ۳۱۵ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال برای طرح‌های توزیع نیروی برق در استان سمنان هزینه شده است و جمع کل طرح‌های بهره برداری شده در ۶ سال گذشته در این استان، ۲۶۶ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان اینکه هم‌اکنون تمام روستاهای استان سمنان از نعمت برق بهره‌مند هستند، گفت: پایش آنلاین مشترکان پرمصرف و ادارات به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود.

موسوی‌زاده بیان کرد: در مواردی که پس از ساعات کاری، مصرف برق در اداره قطع یا کاهش نیافته باشد، به مسؤول انرژی آن اداره یا مشترک مربوطه تذکر داده می‌شود و از همین طریق توانستیم اوج بار تابستانی را امسال کنترل کنیم.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر