۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۳۵۹۳
جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از زیرساخت های شیمیایی بازدید به عمل آوردند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،  جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از زیرساخت های شیمیایی بازدید به عمل آوردند.

شاهوردیان به همراه کارخائی مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری جهت بررسی رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل و نحوه اجرای HSE در زمان بحران، از دو شرکت واحد تولیدی کُندر و فروسیلیس در شهرک صنعتی سمنان بازدید کردند.

بررسی ملاحظات پدافند غیرعامل در شهرک صنعتی سمنان

جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و هیأت همراه به طور دقیق و کامل تمامی فرآیند تولید محصولات مختلف در کارخانه های کندر و فروسیلیس را بازدید و مورد بررسی قرار دادند.

در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی بر رعایت اصول پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف پدافند شیمیایی، پدافند سایبری و پدافند زیستی در راستای مصون سازی و کاهش آسیب پذیری تأکید شد.

همچنین در این بازدید بر برگزاری دوره های آموزشی و رزمایش های مشترک برای افزایش توان علمی و کارائی مجموعه دست اندرکاران واحدهای تولیدی در شرکت شهرک های صنعتی تأکید شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر