۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۳۵۵۷
معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور خبر داد
مهندس کریمی معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور از آغاز ثبت نام دوره آموزش مجازی «پدافند شهری» برای مدیران و کارکنان شهرداری های سراسر کشور خبر داد.
مهندس اسدالله کریمی معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان هرمزگان که با حضور سردار دکتر جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، با بیان اینکه معاونت شهری در راستای ارتقای سطح آگاهی و آمادگی مدیران و کارکنان شهرداری ها در سراسر کشور یک دوره آموزش مجازی پدافند شهری ترتیب داده است، گفت: آزمون نهایی از تمامی منابع 6گانه دوره شامل (اصول و مبانی، پدافند شهری، تهدیدشناسی، پدافند سایبری، پدافند فرهنگی و مدیریت بحران) طرح شده و در نیمه اول آبان ماه 98 برگزار می گردد.

کریمی خاطرنشان کرد: ثبت نام و شرکت در این دوره برای تمامی کارکنان شهرداری ها و شوراهای اسلامی سراسر کشور رایگان است اما صدور گواهی ضمن خدمت در صورت قبولی در آزمون می باشد.

معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به سایت پایداری ملی مراجعه کرده و یا طریق این لینک اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر