۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۳۵۵۱
معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: در گذشته امریکا 45 درصد از تولید دنیا را در اختیار داشت، اکنون 23 درصد تولید جهان را دارد و علاوه بر اقتصاد ازنظر قدرت نظامی هم ضعیف شده است.

به گزارش پایداری ملی، سید جلال حسینی شامگاه دوشنبه در جمع عزاداران مسجد نکوآباد مبارکه، اظهار داشت: برخوردها در شرایط مختلف متفاوت است، مانند امام حسین (ع) که در زمان خود با توجه به شرایطی که داشت جنگید ولی امام حسن (ع) در شرایط متفاوتی صلح کرد.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه پیامبر در خطبه غدیر امامت را معرفی کردند و مرحله‌به‌مرحله مردم آماده شدند تا به انقلاب اسلامی ایران رسیدیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بالاترین جامعه‌پذیری امامت را در تاریخ دارد و این جامعه‌پذیری نتیجه تلاش 1400 ساله پیامبر و اهل‌بیت تا امروز است.

وی با بیان اینکه ولایت‌فقیه کامل‌ترین الگو است، گفت: وظیفه ولی‌فقیه این است که بداند در اهل‌بیت در چه شرایطی بودند و چطور عمل کردند و اکنون در چه شرایطی هستیم و چگونه باید عمل کنیم و همان‌گونه که می‌دانیم در انقلاب اسلامی هر جا موفق بوده‌ایم به برکت پیروی از ولایت‌فقیه بوده است.

حسینی با بیان اینکه در چندین سال پیش ارتش امریکا حرف اول را می‌زد، گفت: در دوران اصلاحات، آمریکا بزرگ‌ترین و قوی‌ترین ارتش جهان بود و ایران در برابرش کوتاه آمد و آمریکایی‌ها با خود گفتند وقت آن است که به ایران حمله کنند.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با اشاره به نامه 127 نماینده مجلس ششم به رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: در آن زمان 127 نماینده مجلس ششم نامه به رهبر انقلاب نوشتند که تمامیت ارضی کشور درخطر است و انرژی هسته‌ای و مسائل امنیتی اهمیتی ندارد و آن‌ها را رها کنید و کشور را نجات دهید.

وی ادامه داد: کسانی که می‌ترسیدند آن زمان می‌گفتند امریکا ابرقدرت است باید از آن ترسید اما رهبر انقلاب در آن دوره به حرف هیچ‌کدام از نمایندگان مجلس گوش نداد و فرمودند اکنون زمان صلح نیست و باید ایستاد و با دشمن و مقابله کرد.

حسینی با اشاره به تفاوت‌های امریکای آن زمان با امریکای زمان حال، افزود: جورج بوش آن زمان قلدر و اهل جنگ بود ولی اکنون ترامپ ضعیف است و جرئت حمله به هیچ کشوری را ندارد.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه در گذشته امریکا 45 درصد از تولید دنیا را در اختیار داشت، افزود: آمریکایی که تولید جهان در دستانش بود اکنون 23 درصد تولید جهان را دارد و علاوه بر اقتصاد ازنظر قدرت نظامی هم ضعیف شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نرمش مقابل دشمن، گفت: آمریکایی اکنون ضعیف شده و قدرت نظامی ایران توانسته پهپاد آمریکایی را ساقط و نفت‌کش انگلیسی را متوقف کند و هرگونه نرمش در مقابل تیزی دشمن، تیزی دشمن را تندتر می‌کند.

حسینی با بیان اینکه در آن زمان رهبری کوتاه نیامد ولی در دولت تدبیر و امید کوتاه آمد، عنوان کرد: در مذاکرات دولت تدبیر و امید اوباما دقیقاً مانند معاویه عمل کرد پیشنهاد صلح داد و رهبری به حرف مردم گوش کرد و با مذاکره موافقت کرد.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر