۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۳۵۳۳
وزیر کشور با تأکید بر ادامه تلاش‌ها از سوی دستگاه دیپلماسی گفت: اساس کار تلاش مضاعف و با اتکا به مردم و رهبری است و این مسیر ادامه پیدا می‌کند هرچند که امیدی به تأمین حقوق ایران از غرب نداریم.

به گزارش پایداری ملی، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به فرهنگ عاشورا و جاودانگی در آن اظهار کرد: پس از ۱۴۰۰ سال از اسلام روزبه‌روز فرهنگ عاشورا در جان و روح انسان جاودانه‌تر می‌شود.

وی با اشاره به سیر معرفتی، اعتقادی، اخلاقی، عقلانیت و سیاسی عاشورا افزود: ما باید خدا را شاکر باشیم که در راستای اعتلای خود مسلمان هستیم و فرهنگی همچون عاشورا داریم.

وزیر کشور با اشاره به فرهنگ مقابله با تزویر و روحیه مقاومت در بین مسلمانان ازجمله ایران گفت: بسیار خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی با مقاومت و با تبعیت از فرهنگ عاشورا در منطقه و جهان پیچیده است.

رحمانی فصلی با بیان اینکه دشمنان از هیچ دشمنی علیه ایران اسلامی دریغ نکرده‌اند، گفت: دشمن پس از چهل سال در تلاش است تا انقلاب اسلامی را تحت‌فشار قرار دهند تا نظام اسلامی ک انقلاب در ایران فروپاشی شود.

وی با بیان اینکه ادبیات فروپاشی دشمنان به تغییر رفتار ایران تنزل پیداکرده افزود: دشمن با طراحی کشورهای خیابانی و هدایت آن در دی‌ماه سال ۹۶ تلاش کرد تا مردم راد به جان انقلاب بیندازد و این تعبیر غلطی بود که در هیچ جا نتوانستند موفق شوند.

وزیر کشور با بیان اینکه بعد از سال ۹۷ بیشترین تهدیدات و تحریم‌های سیاسی، اقتصادی امنیتی داشته‌ایم، گفت: در سال ۹۸ فشارهای اقتصادی و سیاسی بر ایران از دشمن کاسته شده و امروزه درب‌های مذاکره بر روی ایران بازشده است.

رحمانی فصلی با اعلام آمادگی ایران برای مذاکره در راستای تأمین حقوق مردم افزود: ما هیچ امیدی نداریم که حقوق ایران را آن‌ها بدهند چون ما توان کافی را داریم و با اتکا به مردم و ولایت تمام روش‌های حقوقی و بین‌المللی را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اجرای مفاد اقتصاد مقاومتی مطروحه کار سوی مقام معظم رهبری گفت: گرچه به اصول کلی در چارچوب مذاکره به اشتراکاتی رسیدیم اما این آمریکا بود که در این مذاکره شکست خورد‌.

وزیر کشور با تأکید بر ادامه تلاش‌ها از سوی دستگاه دیپلماسی افزود: اساس کار تلاش مضاعف و با اتکا به مردم و رهبری است و این مسیر ادامه پیدا می‌کند هرچند که  امیدی به تأمین حقوق ایران از غرب نداریم.

رحمانی فصلی با بیان اینکه پیش‌ازاین باید به استقلال اقتصادی می‌رسیدیم، تصریح کرد: کشورهای توسعه‌یافته ثروتی انباشته‌شده را به دل اروپا بردند و ارزش‌افزوده‌ای را به وجود آوردند و ایران از این منظر محروم بوده چون ساختار سیاسی و حکومتی ما اجازه چنین سیاستی را به نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز پس از چهل سال نقطه‌ضعف ما در قدرت معضل اقتصاد است، گفت: هیچ عرصه‌ای در داخل به‌اندازه حوزه اقتصادی عرصه مصاف دشمن با ما نیست و ایران در عرصه‌های نظامی، سیاسی، فناوری و سایر سرآمد کسورهای منطقه و جهان است.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر