۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۳۵۲۶
نماینده رئیس‌جمهور آمریکا در روند سازش پاسخ حزب‌الله به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را حمله‌ای از جانب ایران توصیف کرد و گفت واشنگتن از تل‌آویو حمایت می‌کند.

به گزارش پایداری ملی، «جیسون گرینبلات» نماینده آمریکا در روند سازش روز یکشنبه در واکنش به پاسخ حزب‌الله لبنان به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر از تل‌آویو حمایت کرد.

گرینبلات در توییتر نوشت: «از لبنان به اسرائیل موشک شلیک شده است. ایران در لبنان و غزه نیروهای نیابتی دارد تا به اسرائیل آسیب بزند، احتمال صلح را تضعیف کند و آینده بهتر برای فلسطینی‌ها را در معرض تهدید قرار دهد.»

وی افزود: «ایالات متحده در کنار اسرائیل می‌ایستد و به طور کامل از حق آن برای دفاع از خود در برابر تمام حملات حمایت می‌کند.»

حزب‌الله لبنان امروز در واکنش به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی، یک خودروی زرهی ارتش این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی هدف موشک ضدتانک قرار داد. این اقدام در واکنش به چند تهاجم رژیم صهیونیستی از جمله حمله با پهپاد به جنوب بیروت و همچنین حمله هوایی به سوریه که به شهادت دو عضو حزب‌الله منجر شد، صورت گرفت.

پیش از این «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا از حملات رژیم صهیونیستی به کشورهای مختلف منطقه از جمله لبنان، سوریه و عراق حمایت کرده بود.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر