۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۳۵۲۴
انصارالله:
سخنگوی انصارالله یمن گفت که پاسخ حزب‌الله به رژیم صهیونیستی، قهرمانانه و سیلی محکم به صورت کسانی بود که به امت اسلامی خیانت کردند.

به گزارش پایداری ملی، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن تمجید از اقدام حزب الله در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی گفت که «پاسخ حزب‌الله به رژیم صهیونیستی، قهرمانانه بود».

عبدالسلام یکشنبه‌شب در صفحه توئیتر خود نوشت که «این پاسخ حزب الله، اعتبار مقاومت اسلامی را در طول تاریخ خود تقویت می‌کند».

سخنگوی جنبش انصارالله تاکید کرد که پاسخ حزب‌الله به رژیم صهیونیستی سیلی به صورت کسانی بود که به امت خیانت کردند و بیشتر از خود صهیونیست‌ها، صهیونیست شده‌اند.

«انجمن علمای یمن» هم روز یکشنبه در بیانیه‌ای از حمایت خود از هرگونه پاسخ مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی را اعلام کرد و گفت که مردم یمن در کنار ملت لبنان و حزب‌الله و رهبری آن قرار دارد.

حزب‌الله لبنان عصر روز یکشنبه (دهم شهریور ماه) در پاسخ به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت، به مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی حمله موشکی کرده و یک خودروی نظامی آن را منهدم کرد.

این پاسخ تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی مورد تایید و تمجید گروه‌های مقاومت منطقه و حمایت بسیاری از شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی لبنان قرار گرفته است.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر