۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۵۳۴۰۷
خسروجردی خبر داد
جانشین معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در نظر داریم طرح سند جامع پدافند غیرعامل را تا پایان امسال در تمامی استان‌های کشور به‌صورت کامل اجرا کنیم.
به گزارش پایداری ملی، عزیز‌الله خسروجردی بعدازظهر امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار داشت: طرح سند جامع پدافند غیرعامل تدوین‌ شده ‌و تا پایان سال جاری در کل کشور اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای کامل این طرح در کشور از ظرفیت متخصصان کارآمد استفاده خواهیم کرد افزود: در حال حاضر اجرای این طرح در استان‌های مختلف کشور پیشرفتی 50 درصدی داشته است.

جانشین معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: گزارش‌های اعلام‌شده نشان می‌دهد وضعیت اجرای طرح سند جامع پدافند غیرعامل در این استان مطلوب است.

خسروجردی بر تسریع درروند رو به رشد اجرای طرح پدافند غیرعامل در استان سمنان تأکید کرد و گفت: مجموعه استانداری این سمنان حمایت‌های خوبی از اهداف پدافند غیرعامل داشته‌اند که باید این روند تداوم یابد.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان نیز در این دیدار با تأکید بر ضرورت اجرای این طرح سند جامع پدافند غیرعامل در جامعه گفت: اجرای این طرح در استان با جدیت دنبال می‌شود.

خجسته پور گفت: آشنایی نسبت به مباحثی که مرتبط با پدافند غیرعامل است باید موردتوجه همه مدیران در دستگاه‌های مختلف اجرایی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: طرح سند جامع پدافند غیرعامل در استان سمنان به‌طور کامل اجرایی خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر