۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۳۴۰۵
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: راهپیمایی اربعین حسینی یک رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل است و هدف پدافند غیرعامل مصون سازی کشور از اتفاقات و توطئه هاست .
به گزارش پایداری ملی، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در همایش پدافند غیر عامل با محوریت بیوتروریسم که با حضور امام جمعه شهرستان و هیات های مذهبی، مداحان و ائمه جماعات برگزارشد اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی یک رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل است و هدف پدافند غیرعامل مصون سازی کشور از اتفاقات و توطئه هاست .

وی ادامه داد: شکاف بین کشورهای اسلامی از مهمترین اهداف دشمنان طی سال‌های اخیر است و آنها در این سنوات توطئه‌های بسیاری را در منطقه انجام داده و می‌دهند تا به اهداف شومشان دست یابند.

رستم زاد تاکید کرد: سعی کنیم اصول پدافند غیر‌عامل در درون سازمانها نهادینه شود، اگر به دنبال یک اتفاق خوب هستیم باید کاری کنیم که سازمان‌ها خودشان داوطلبانه وارد عمل شوند و این امر در خود آنها درون‌زا شود.

وی اضافه کرد: اهمیت پدافند غیر‌عامل بر کسی پوشیده نیست ومقام معظم رهبری هم در این زمینه تاکیدات بسیاری داشته است و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اهمیت این موضوع افزونتر می شود.

فرماندار آستارا ادامه داد: اولین اقدامی که در این زمینه باید انجام گیرد این است که ما دنیا را نسبت به حرکت بزرگ اربعین حسینی آگاه کنیم و بعد از آن خودمان هم به گونه‌ای عمل کنیم که پیام نامناسبی از این حرکت به جهانیان انعکاس داده نشود.

وی تاکید کرد: در بحث انتقال ارزش های اربعین حسینی به نسل جدید باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم و آرمان‌های حرکت و قیام والای امام حسین(ع) را به درستی به آنها معرفی کنیم همچنین در زمینه واکسینه کردن جوانان در برابر توطئه‌های دشمنان به طور شایسته عمل نماییم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر