۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۳۴۰۴
جلسه کارگروه جهادکشاورزی پدافند غیر عامل استان با حضور نمایندگان اداره کل پدافند غیر عامل و مدیران و معاونین سازمان جهاد کشاورزی و مسئولین دستگاه های ذیربط در محل سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، برگزاری جلسه کارگروه جهادکشاورزی پدافند غیر عامل استان با حضور نمایندگان اداره کل پدافند غیر عامل و مدیران و معاونین سازمان جهاد کشاورزی و مسئولین دستگاه های ذیربط در محل سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.

در این جلسه پیرامون نقاط ضعف و قوت بخش های مختلف سازمان جهاد کشاورزی و لازمه احصاء تهدیدات متصور در حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر شد. 

در ادامه جلسه به تصمیم گیری و برنامه ریزی به منظور اجرای سناریوی فعالیت واحد های پرورش ماهی در شرایط خاص پرداخته شد، همچنین بررسی وضعیت و تصمیم گیری لازم برای جلوگیری از توزیع بذر غیر رسمی در کشت های پائیزه استان انجام شد. 

نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه جهاد کشاورزی مسائل و مشکلات موجود در زمینه تولیدات کشاورزی را عنوان داشته و راه کارهایی را جهت رفع موانع مطرح کردند

در پایان جلسه مدیران سازمان جهاد کشاورزی به تشریح فعالیت های سازمان با هدف مصون سازی در مقابل هرگونه تهدید طبیعی و غیر طبیعی و انسان ساخت پرداختند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر