۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۳۳۳۴
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران عنوان کرد:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با تاکید بر نقش روز افزون ارتباطات و فناوری اطلاعات در زندگی فردی و اجتماعی مردم و تاثیر آن بر توسعه جامعه خواستار اقدامات و برنامه ریزی حوزه پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی شد.
به گزارش پایداری ملی، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در دومین جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات پدافند غیرعامل(پدافند سایبری) استان تهران با بیان اهمیت روزافزون حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در همه شئون و مولفه های کشور گفت: باید اقدامات و برنامه ریزی پدافندی برای حفظ شبکه و ارائه سرویس مناسب بر شهروندان ایجاد شود.

وی افزود: بر اساس دستورالعملی که به تصویب شورای پدافند غیرعامل استان می رسد و از طرف استانداری به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود که بر اساس آن کارشناسان کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات پدافند غیرعامل (پدافند سایبری) از بخش فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی بازدید و رعایت مسائل و الزامات پدافندی مورد بررسی قرار  می گیرد.

رضایی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های اجرایی پس از تصویب این دستورالعمل در شورای پدافند غیرعامل استان مکلف به رعایت آن هستند، گفت: گزارش بازدیدها بر اساس نتایج استخراج شده برای شورای پدافند غیرعامل استان ارسال می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با تاکید بر اهمیت شبکه زیرساخت مخابرات که بخش عمده ارتباطات اپراتورها بر روی آن استوار است، تصریح کرد: رعایت الزامات پدافندی توسط مخابرات منطقه تهران یک ضروری است و توجه به آن در دستور کار کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات پدافند غیرعامل (پدافند سایبری) استان تهران قرار می گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر