۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۳۳۰۲
اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد افرادی که پهپادهای خود را در این کشور در مکان‌های عمومی به انواع سلاح مجهز کنند تا سقف 25 هزار دلار جریمه می شوند.

به گزارش پایداری ملی، اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد افرادی که پهپادهای خود را در این کشور در مکان های عمومی به انواع سلاح مجهز کنند تا سقف 25 هزار دلار جریمه می شوند. برخی افراد در آمریکا با اتصال انواع اسلحه ها، بمب ها، تفنگ های آتش زا و برخی اقلام خطرناک دیگر به پهپادها برای دیگران مشکل ایجاد می کنند.

در اطلاعیه اداره فدرال هوانوردی آمریکا تصریح شده، چنین کاری ممنوع است، زیرا چنین کاری می تواند به سلامت دیگران آسیب بزند و نیز فرد متخلف مستلزم به پرداخت جریمه خواهد بود.

استفاده تجاری از پهپاد در میان شرکت های تجاری رو به افزایش است و مجموعه هایی مانند آمازون، گوگل و غیره از پهپاد برای تحویل انواع کالا استفاده می کنند. در عین حال ارتش، نیروهای پلیس و سازمان های اطلاعاتی آمریکا هم به طور گسترده از پهپاد استفاده می کنند.

اما پهپادها در برخی موارد باعث تاخیر یا لغو پروازها در فرودگاه های غیرنظامی شده اند و همین مساله تلاش ها برای قانون گذاری در زمینه استفاده از پهپادها را شدت بخشیده است.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر