۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۳۲۴۹
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز:
پدافند غیرعامل ضرورت ایجاد آمادگی و برنامه ریزی برای مدیریت بحران های مختلف را به ما یادآوری می کند و به عنوان حلقه های تاثیرگذار در دفاع از کشور و یک راهبرد اساسی برای مصون سازی کشور در مقابل تهدیدات است.
به گزارش پایداری ملی، پدافند غیرعامل ضرورت ایجاد آمادگی و برنامه ریزی برای مدیریت بحران های مختلف را به ما یادآوری می کند و به عنوان حلقه های تاثیرگذار در دفاع از کشور و یک راهبرد اساسی برای مصون سازی کشور در مقابل تهدیدات است.

 فاضل نادری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز، با بیان مطلب فوق، گفت: پدافند غیرعامل فرهنگی تشریفاتی نیست که هر از گاهی در مراسمی خاص برای آن سخنرانی کنیم بلکه جزء لاینفکی از حیات یک ملت محسوب می شود تا هسته مرکزی دفاع از کشور شکل گیرد .

وی ادامه داد: سطح تهدیدات در کلانشهر تبریز متفاوت با سایر شهرهای کشور است، چرا که نزدیکی به مناطق مرزی و موقعیت استراتژیک به عنوان یک شهر صنعتی، جمعیت شاغل و ساکن، شبکه های پیچیده حمل و نقل، مجموعه انبارها و باراندازها و تنوع محتویات انبارها و کالای جابجاشده در سطح شهر، کلانشهر تبریز را با مجموعه‌ای از تهدیدات قابل توجه مواجه کرده است.

نادری گفت: نظارت بر مراکز استقرار شرکت های امداد خودرو و کنترل مجوزهای هرگونه جابجایی بار و اثاثیه منزل در ایام خاص همچون ایام محرم و ایام نوروز از طریق گشت های خودرویی یکی از تدابیر سازمان و پلیس راه و راهور و نیروی انتظامی است.

وی افزود: سازمان با برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران شرکت ها و رانندگان ناوگان حمل و نقل بار درون شهری شامل آشنائی با قوانین ومقررات حمل و نقل بار درون شهری، آشنائی با قوانین ومقررات راهنمائی و رانندگی، حفاظت و ایمنی حمل و نقل بار درون شهری و آتش نشانی و اخلاق حرفه ای، نقش بسزایی در اعتلای فرهنگ ایمنی و پدافند غیرعامل داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر