۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۳۱۷۱
نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی نشان می‌دهد، کارمندان و کارگران آمریکایی توسط مدیران خود اذیت می‌شوند و رفتار آنها موجب آزرده‌خاطر شدن این قشر از جامعه می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد  از هر 10 کارمند هشت نفر از آنها در محل کار گریه کرده‌اند و در بیشتر موارد این مدیران بوده‌اند که مسبب گریه کارمندان شده‌اند.

داده‌های به دست آمده از این نظرسنجی حکایت از آن دارد که 14 درصد از پاسخ دهندگان گفته‌اند حداقل یک بار در هفته یا هر روز در محل کار گریه می‌کنند؛ 45 درصد هم گفته‌اند رفتار مدیر یا همکارشان عامل اشک ریختن آنها بوده است.

این نظرسنجی توسط  Monster.com صورت گرفته و به خوبی نشان می‌دهد، رفتار بعضی از مدیرها و کارمندان موجب شده تا یک محیط ناامن کاری برای برخی از افراد ایجاد شود.

محققان می‌گویند یافته‌های این تحقیق شواهدی است مبنی بر این که کارگران آمریکایی «رنج» می‌برند و کارفرمایان باید برخی از فشارهای موجود بر کارمندان را کاهش دهند.

مطالعه‌ای که سال گذشته توسط دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا منتشر شد، نشان داد که بهداشت روانی ضعیف 53 میلیارد دلار در سال هزینه دارد زیرا کارمندان به مرخصی‌های بیشتری نیاز دارند و در روزهای کاری نیز خروجی قابل قبولی ندارند. 

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر