۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۳۱۵۱
پدافند غیر عامل فقط خاص مباحث نظامی نیست بلکه در سطوح و ابعاد دیگری گسترش یافته و به همین دلیل باید در همه ابعاد چه نظامی و چه غیر نظامی مباحث مربوط به پدافند غیر عامل لحاظ شود.
به گزارش پایداری ملی، معاون امور زیر بنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور در نشستی در سازمان منطقه آزاد اروند گفت:  پدافند غیر عامل فقط خاص مباحث نظامی نیست بلکه در سطوح و ابعاد دیگری گسترش یافته و به همین دلیل باید در همه ابعاد چه نظامی و چه غیر نظامی مباحث مربوط به پدافند غیر عامل لحاظ شود.

سردار ساسانی  با بیان اینکه همه سازمانها ، ادارات ، ارگانها و شرکتهای دولتی و خصوصی باید در  زمینه پدافند غیر عامل تدابیر لازم را  از پیش طراحی کنند افزود:  یکی از نکات مهم در پدافند غیر عامل توجه به نکات ایمنی  است زیرا بی توجهی به این امر میتواند در بسیاری از موارد بحران ساز باشد.

وی آمادگی برای هر نوع حادثه و نیز مدیریت بحران را از دیگر نکات مهم در مبحث پدافند غیر عامل دانست و تاکید کرد: اگر حادثه ای رخ دهد و ما از قبل تدابیر لازم برای حوادث مختلف را لحاظ نکرده باشیم این حادثه میتواند تبدیل به یک بحران شود.

معاون امور زیر بنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و مانور را از جمله مراحل آمادگی برای هر نوع حادثه و رخدادی اعلام کرد و از همه روسای ادارات و  ارگانها خواست در این زمینه تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در ادامه این نشست گفت: خوشبختانه سازمان منطقه آزاد اروند در بسیاری از موارد مباحث پدافند غیر عامل را لحاظ کرده است و در موارد دیگر با استفاده از کارشناسان مجرب این روند را ادامه خواهد داد.

منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر