۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۳۱۳۴
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دشمنان تمام توان اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و اتاق‌های جنگ روانی خودش را به کار گرفته است تا فرآیند دوقطبی‌سازی جامعه ایران را از رسیدن به آرمان‌های بزرگش باز دارد.

به گزارش پایداری ملی، سردار مجتبی فدا شامگاه یکشنبه در همایش چهل‌سالگی تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان لنجان اظهار کرد: زمانی برای تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کمترین امکاناتی در اختیار نبود اما جوانان و مردم سرافراز کشورمان به‌ فرمان امام راحل مردانه ایستادند و با هدف صیانت و تحقق آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نهادی ارزشمندی به نام سپاه را تأسیس کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران آحاد جامعه و نهادها، پای‌کار هستند، خاطرنشان کرد: آن زمان که انقلاب مردم ایران همانند یک نهال جدید بود، جنگ هشت‌ساله با حضور ابرقدرت‌های جهان بر ایران عزیز تحمیل شد، خب در مقابل شاهد حضور نیروهای مردمی بسیج، سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش و دیگر نهادها در خط مقدم جبهه حق علیه باطل بودیم و همین همدلی و هم‌افزایی رمز موفقیت ما در این دوران بود.

وی با تأکید براینکه عظمت ایران اسلامی نه‌تنها در منطقه بلکه در جهان مثال‌زدنی است، تشریح کرد: تاریخ ثابت می‌کند که در طول 200 سال گذشته در هر کجایی جنگی توسط جبهه استکبار علیه کشوری آغاز شد، بخشی از خاک آن سرزمین و یا بخش عمده‌ای از امتیازات آن منطقه نصیب سران زورگوی استکبار شده است اما در بین تمام آن کشورها تنها ایران اسلامی عزیز است که با اقتدار از آرمان‌های خود دفاع می‌کند و با احدی از سران کشورها در این زمینه تعارف ندارد.

فدا با بیان اینکه امروز مقاومت در دل مردم منطقه ریشه دوانده است، متذکر شد: هیمنه پوشالی آمریکا در بین کشورهای جهان نابود شده است و دیگر کسی از ناوهای این کشور هراسی ندارد و جالب است بدانیم که چندی پیش یکی از وزرای خارجه کشورهای حاشیه خلیج فارس به‌ صراحت عنوان کرده بود که تاریخ از این‌ پس به دو نیمه یعنی قبل از سرنگونی پهپاد آمریکا و بعد آن تقسیم شده است.

وی با اشاره به خباثت انگلیس در ماجرای توقیف کشتی ایرانی و پاسخ دندان‌شکن ایران به این دزدی دریایی خاطرنشان کرد: زمانی رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای فرمودند که گستاخی انگلیس در دزدی دریایی اخیرش بی‌پاسخ نخواهد ماند، آحاد جامعه شاهد بودند که دلاور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران در کمترین زمان ممکن چنان ضرب شصتی به دشمن وارد کردند که تا ابد فراموش نخواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تأکید براینکه مردم مراقب عوام‌فریبی در جامعه باشند، یادآور شد: دشمنان قسم‌خورده ما تمام توان اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و اتاق‌های جنگ روانی خودش را به کار گرفته است تا فرآیند دوقطبی‌سازی جامعه ایران را از رسیدن به آرمان‌های بزرگش باز دارد که البته در این زمینه کور خوانده است.

وی با توجه به مشکلات معیشتی مردم در جامعه اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم آن هستند و ضروری است مشکلات این عزیزان با تمام توان و مدیریت جهادی مرتفع شود، البته هستند برخی از افرادی که درصدد جدا کردن صف مردم از نظام هستند و به‌نوعی با بلندگوی دشمن به میدان آمده‌اند که شاید لازم باشد حماسه‌های مردم ایران در طول تاریخ را بار دیگر مرور کنند چراکه با این کار آرزویشان را باید به گور ببرند.

فدا با بیان اینکه بشارت‌های امامین انقلاب اسلامی ایران محقق شده است، تصریح کرد: زمانی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، خب امروز شاهد گرایش جوانان آمریکا و اروپا به اسلام افزایش یافته است و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای هم چند سال پیش بشارت دادند که رژیم منحوس صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید که خب تزلزل و اختلافات شدید در بین سران این رژیم جعلی و پیروزی‌های پی‌درپی جبهه مقاومت اثبات‌کننده این بشارت حضرت آقاست، البته شواهد ما از حوادث اخیر در سرزمین‌های اشغالی بیانگر آن است که این اتفاق یعنی فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب‌الوقوع است.

حمیدرضا محمدی فشارکی هم در این نشست با بیان اینکه بر اساس اظهارات مردم شهرستان لنجان، پاسداران و بسیجیان این منطقه در طول 40 سال گذشته منشاء خیر و برکت بوده‌اند، اظهار کرد: اعتماد خوب مردم لنجان به سپاه و رضایتمندی آنان از اقدام این هم‌سنگران مایه افتخار ماست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با تأکید براینکه بنده به‌عنوان یک سرباز به خود می‌بالم که در خدمت شهروندان فهیم شهرستان لنجان باشم، تصریح کرد: بصیرت پاسداران شهرستان لنجان زبان زد خاص و عام است چراکه در سال‌های 61 و 63 یکی بزرگ‌ترین ستادهای پشتیبانی از جنگ در دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم شهرستان لنجان شکل گرفت.

وی وحدت و همدلی را یکی از مؤلفه‌های ویژه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ ویژه در شهرستان لنجان برشمرد، تصریح کرد: وحدت و همدلی بین پاسداران انقلاب اسلامی در لنجان نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار این عزیزان در دوران دفاع مقدس و زمان فعلی است.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر