۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۳۰۲۹
وزیر اقتصاد گفت: استان اصفهان در بحث صنعت قطب است و ظرفیت‌هایی دارد و اگر ستاد اقتصاد مقاومتی خوب کار کند می‌تواند الگوی کشور باشد.
به گزارش پایداری ملی، فرهاد دژپسند عصر امروز در جمع مدیران استانی، فعالان بخش خصوصی و فرمانداران استان اصفهان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی بر خلاف تصور برخی، کشیدن حصار به دور خود و زندگی ریاضتی نیست بلکه این اقتصاد، اقتصادی پویا و رو به توسعه با نگرشی درون‌زا و برون‌نگر است که تعامل با دنیا را از زاویه صادرات، انتقال فناوری و تأمین مالی مورد توجه قرار می‌دهد.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد جهشی قابل توجه در رشد اقتصادی کشور و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان و افزایش تاب‌آوری کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان در رأس امور قرار گرفته و با تحقق این اقتصاد به دنبال پویایی و تحرک هر چه بیشتر هستیم.

وی یادآور شد: استان اصفهان در بحث صنعت قطب است و ظرفیت‌هایی دارد و اگر ستاد اقتصاد مقاومتی خوب کار کند می‌تواند الگوی کشور باشد.

وزیر اقتصاد اظهار کرد: مصوبات اصفهان می‌تواند مبنا باشد و باید جهت‌گیری لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان صورت پذیرد؛ مأموریت‌های سنگینی برای همه وجود دارد و می‌توانیم این کار را انجام دهیم و اصفهان همیشه پیشرو بوده و کارنامه قابل قبولی خواهد داشت.

به گزارش فارس در این جلسه مشکلات گمرکی، بانکی و مالیاتی استان اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوباتی در رفع این مشکلات صادر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر