۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۳۰۰۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی: مطالعه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل مجموعه تاریخی بازار تبریز باید به صورت جدی دنبال و اجرا شود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، نشست کمیته پدافند غیرعامل شهرداری کلانشهر تبریز در محل سازمان حمل و نقل بار این استان تشکیل شد.

در این نشست آقایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی بر ضرورت آموزش و فرهنگ سازی موضوعات مرتبط با پدافند غیرعامل در بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد و افزود: مطالعه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل مجموعه تاریخی بازار تبریز باید به صورت جدی دنبال و اجرا شود.

آقایی در ادامه خاطر نشان کرد: ساماندهی کسب و کار، تدوین سناریو و اجرای رزمایش های مختلف با موضوع بررسی تهدیدات از منظر پدافند غیرعامل با همکاری شهرداری، جهت افزایش آگاهی، آمادگی و مقابله با حوادث از مواردی است که در حوزه پدافند غیرعامل در بازار تبریز پیگیری خواهد شد.

در ادامه این نشست  نادری مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز در خصوص بررسی مشکلات وسائط نقلیه حمل بار در محدوده بازار تبریز، اظهار کرد: ساماندهی خودروهای حمل بار، صدور پروانه فعالیت برای ارائه دهندگان خدمات باربری در این حوزه ضروری است و باید به صورت کارشناسی و دقیق تدوین و اجرایی شود.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی به همراه رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تبریز و مدیر پایگاه جهانی بازار تاریخی تبریز از نحوه مرمت سرای دودری ( ایکی قاپیلار ) بازار تبریز که در حادثه آتش سوزی دچار حریق شده بود، بازدید بعمل آوردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر