۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۳۰۰۰
همزمان با روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی؛
همزمان با روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی کارگاه سه روزه «مدیریت شهری،سازمان‌های مردم‌نهاد و تاب آوری اجتماعی» در شهرداری تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز؛ محمدحسین حسن‌زاده در آغاز این کارگاه با اشاره به روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همراهی سازمان‌های مردم نهاد برای توسعه شهر گام‌های موثر برداریم.

او با اشاره به دیگر برنامه‌های اداره کل سلامت برای پاسداشت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی افزود: در پایان این کارگاه سه روزه، جلسه ای نیز با استاندار و شهردار تبریز خواهیم داشت.

حسن‌زاده افزود: امیدواریم در ادوار بعدی، کارگاهی جامع‌تر و با بازخوردی بهتر داشته باشیم.

شکور اکبرنژاد رئیس شورای شهر تبریز نیز در ادامه این جلسه گفت: خوشحالیم این جلسات و کارگاه ها در شهرداری تبریز برگزار می شود که نشانگر نگاه مناسب این مجموعه به توسعه پایدار است.

در ادامه این جلسه سعید نیکوخصلت، عضو شورای شهر تبریز، گفت: با برگزاری این کارگاه‌ها می توانیم با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را داشته باشیم.

نیکوخصلت ادامه داد: با چنین برنامه‌هایی می توانیم سرمایه اجتماعی را ارتقا دهیم که این موضوع بسیار ارزشمند است.

کارگاه سه روزه مدیریت شهری و سازمان های مردم نهاد و تاب آوری اجتماعی با حضور تسهیل‌گر بهزاد رئیسیان در شهرداری تبریز تا عصر روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر