۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۲۹۹۳
رییس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد تاکید کرد:
در این نشست تجارب شهرهای کشور در این حوزه تبادل شد و بر تهیه پیوست پدافند غیرعامل برای پروژه‌های شهری تاکید گردید چرا که بکارگیری پیوست پدافند غیرعامل می‌تواند در کاهش هزینه اجرای پروژه‌های شهری موثر افتد.
به گزارش پایداری ملی، رییس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد کاهش هزینه اجرای پروژه‌های شهری با بکارگیری پیوست پدافند غیرعامل تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وحید اکلملی با بیان این مطلب در حاشیه نشست مدیران پدافند غیرعامل شهرداری‌های کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این نشست با هدف هم‌افزایی پیرامون مسائل پدافند غیرعامل و ارائه گزارش در خصوص عملکرد شهرهای مختلف در این حوزه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست تجارب شهرهای کشور در این حوزه تبادل شد و بر تهیه پیوست پدافند غیرعامل برای پروژه‌های شهری تاکید گردید چرا که بکارگیری پیوست پدافند غیرعامل می‌تواند در کاهش هزینه اجرای پروژه‌های شهری موثر افتد.

اکلملی با اشاره به لزوم ایجاد باشگاه پدافند غیرعامل در کشور، افزود: شهرداری‌ها به عنوان متولیان اصلی در راستای پایدار نگاه داشتن محیط زندگی شهروندان نقش‌آفرینی می‌کنند.

رییس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به شهروندان از سوی شهرداری‌ها انجام می‌شود و این نهادها باید سازوکارهای مناسب پدافندغیرعامل را فراهم کنند. پس نقش شهرداری‌ها در این بخش دارای اهمیت است و ضرورت دارد این موضوع در تمام پروژه‌های شهری لحاظ شود.

اکلملی با بیان اینکه از 55 شهرداری کشور برای حضور در نشست امروز دعوت شد، گفت: برای اولین بار مشهد میزبان نشست مذکور بود. پیش از این نیز نشست مدیران پدافند غیرعامل در تهران برگزار می شد.

وی در ادامه بیان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این نشست، بررسی پیشرفت‌های به روز شده و جدید در حوزه پدافند غیرعامل، ارائه پیشنهادات از طرف سازمان پدافند غیرعامل کشور، بررسی دستورالعمل‌های ابلاغی و اطلاع‌رسانی ساختار پدافند غیرعامل است.

منبع: شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر