۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۲۹۶۷
سردار حیدری در شورای پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری عنوان کرد
معاون سازمان پدافند غیرعامل: ابهت پوشالی آمریکا با ساقط شدن این پهپاد شکسته شد، صلابت و اقتدار نیروهای مسلح موجب شد دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.
به گزارش پایداری ملی از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در شورای پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی در یکسال اخیر مدرن‌ترین تهدیدات را بر علیه مردم طراحی کردند، گفت: هم اکنون فشار اقتصادی با چاشنی عملیات روانی بر روی مردم و مسؤولان کشور در حال انجام است.

معاون امور بسیج و استان‌های سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: عملیات روانی دشمن بر علیه جمهوری اسلامی به وسیله شبکه‌های اجتماعی و ۳۰۰ شبکه فارسی زبان در حال انجام است و مهم‌ترین هدف آن‌ها تضعیف روحیه مردم و ایجاد شکاف در بین مردم و مسؤولان است.

اروپایی‌ها به تعهدات برجامی خود عمل نکردند

وی با بیان اینکه دشمنان برای تشدید عملیات روانی بر جمهوری اسلامی بحث حمله نظامی را مطرح کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این رابطه فرمودند جنگ امروز جنگ اراده‌هاست، دشمن نیز درصدد این بود که اراده مردم را بشکند.

حیدری در ادامه با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از توافق بین‌المللی برجام که مورد تأیید شورای امنیت ملی و سازمان ملل بود، اظهار داشت: اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند و در تلاش بودند که ایران را با تهدید مجبور کنند که به تعهدات برجام به‌صورت یکطرفه عمل کنند.

معاون امور بسیج و استان‌های سازمان پدافند غیرعامل اضافه کرد: غیرمنطقی بودن آمریکایی‌ها زمانی مشخص شد که مسؤول دیپلماسی کشور ما مورد تحریم قرار گرفتند.

ابهت پوشالی امریکا شکسته شده

وی با تأکید بر اینکه مواضع شجاعانه رهبر و ایستادگی مردم موجب عقب‌نشینی دشمنان شد، عنوان کرد: ابهت پوشالی آمریکا با ساقط شدن این پهپاد شکسته شد، صلابت و اقتدار نیروهای مسلح موجب شد دشمنان نتوانند به اهداف  خود برسند.

حیدری با بیان اینکه تحریم‌ها موجب شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌ها در کشور می‌شود، یادآور شد: تحریم نظامی در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن موجب شد تا در این حوزه پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشیم.

معاون امور بسیج و استان‌های سازمان پدافند غیرعامل خدمت صادقانه، حضور مسؤولان در بین مردم و تکریم ارباب رجوع را از مهم‌ترین اقدامات در راستای جلب اعتماد مردم و کم‌کردن شکاف بین مردم و مسؤولان عنوان کرد و افزود:  مسؤولان با نزدیک شدن به مردم در جریان مشکلات آن‌ها قرار بگیرند و آن‌ها را حل کنند.

وی توضیح داد: حفاظت از زیرساخت‌ها، صیانت از مردم و پاسخ به حوادث از مهم‌ترین موضوعات در بحث پدافند غیرعامل است، آموزش و فرهنگ‌سازی در این موضوع اهمیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: نیاز است برای مواقع بحران پایدارسازی زیرساخت‌ها و ارتقای تاب‌آوری در اولویت قرار بگیرد، توجه به این دو مقوله موجب می‌شود تا در بحران‌ها کمترین آسیب را ببینیم.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر