۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۲۹۴۶
محمدباقر آقایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی و حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، محمدباقر آقایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی و حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ضمن تبریک فرا رسیدن عید قربان، گفت: پدافند غیرعامل را از موضوعاتی برشمرد که در جامعه به طور کافی به آن پرداخته نشده است. 

وی در ادامه افزود: اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آگاهی دهی به آحاد جامعه را از رسالت های مهم پدافند غیرعامل عنوان کرد. 

امام جمعه شهر تبریز با اشاره به آیه مبارکه " وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم "خاطر نشان کرد: پدافند غیرعامل در صیانت از حاکمیت در برابر تمامی تهدیدات دشمنان و معاندین، نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در این دیدار همچنین همکاری حوزه های علمیه و نهادهای متولی پدافند غیرعامل را در زمینه انجام مطالعات در موضوع فقه اسلامی و پدافند غیرعامل را خواستار شد.

لازم به ذکر است در این دیدار همچنین محمدباقر آقایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی حفاظت از جان و اموال مردم، صیانت از زیرساخت‌های کشور و حفاظت از نظام مدیریتی را مهم ترین اهداف پدافند غیرعامل قلمداد کرد و گفت: لازم است با تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، با روحیه انقلابی و عمل جهادی بر اهداف پدافند غیرعامل جامه عمل بپوشانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر