۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۲۹۳۹
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: سپاه هویت انقلاب را تضمین کرده و این نهاد صرفاً نظامی نیست و در بعد عمرانی و خدمت‌رسانی کارهای بزرگی کرده و گاهی سپاه به داد دولت می‌رسید و کارهای بزرگ انجام می‌داد.

به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به مراحل انقلاب اظهار کرد: انقلاب سه مرحله داشت و اکنون در مرحله سوم هستیم به‌نحوی‌که مرحله اول امام همت‌ها را برانگیخت زیرا بلندهمتی اساس انقلاب ما بود که این همت‌ها کارهای بزرگی رقم زد و حکومت اسلامی تأسیس شد.

وی ادامه داد: مرحله دوم هویت‌سازی بود که انقلاب هویت جدید ایرانی اسلامی و عزتمند به مردم داد که این مرحله بسیار محتوایی و مهم بود و وابستگی، خفقان و ذلت رفت و آزادی و استقلال و عزت آمد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در تشریح سومین مرحله انقلاب گفت: سومین مرحله انقلاب هیبت انقلاب اسلامی ماست که اکنون در این دوران هستیم و معنایش این است که نام ایران هرچند پیش از انقلاب نامی حقیر بود اما امروز وقتی نام ایران را مردم دنیا می‌شنوند یک کشور پرقدرت به ذهنشان می‌رسد که می‌تواند در هر نقطه‌ای قدرت‌نمایی کند.

وی در ادامه افزود: این هیبت قدرت، مقاومت را فراگیر کرده و اکنون مسیر جهان تغییر کرده است و مستکبران عالم به‌زانو درآمده زیرا هر تصمیمی که گرفتند که ما را نابود کنند اما مردم ایستادند.

امام‌جمعه بجنورد به نقش سپاه در این سه مرحله انقلاب اشاره کرد و گفت: در این سه مرحله نقش سپاه پاسداران روشن و واضح است زیرا این نهاد همزاد و همراه انقلاب است و همت‌های بلند سپاه توان نظامی را به‌جایی رساند که مدرن‌ترین پهپاد آمریکا سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: سپاه هویت انقلاب را تضمین کرده و این نهاد صرفاً نظامی نیست و در بعد عمرانی و خدمت‌رسانی کارهای بزرگی کرده و گاهی سپاه به داد دولت می‌رسید و کارهای بزرگ انجام می‌داد.

دشمن به قدرت سپاه معترف است

محمدعلی شجاعی نیز در این مراسم گفت: اگر سپاه وجود نداشت انقلاب کامل نمی‌شود و سپاه اینک تأثیرگذار بوده که در لیست تحریم امریکا می‌رود و این اعتراف دشمن به‌قدرت سپاه است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: امروز عظمت و اقتدار ما در سراسر جهان هیچ شبهه‌ای را به‌جای نگذاشته و امروز از ما می‌خواهند ما در فلان کشور نباشیم درحالی‌که سپاه یعنی نیروهایی که برای نظام ایستاده‌اند.

وی در انتها گفت: همه میگویند مدیران سرمایه هستند اما من می‌گویم مدیر دلسوز سرمایه است اما اگر دلسوز نباشد هیچ ارزشی ندارد.

در این مراسم سرهنگ ابوالقاسم چمن به‌عنوان فرمانده جدید سپاه خراسان شمالی معرفی شد.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر