۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۲۹۳۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی وباهنر، روز سه شنبه ۵ شهریور ماه در مجتمع رفاه در میدان بهارستان با سخنرانی وزیر اطلاعات برگزار خواهد شد.

به گزارش پایداری ملی، دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم شهدای ۸ شهریور پیش از ظهر سه شنبه در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به آغاز دهه امامت و ولایت از عیدقربان تا غدیر، طی سخنانی بیان کرد: هر شیعه  ولایتمداری، باید جهت تبیین فرهنگ غدیر همت خود را به کار بندد، تمامی شهدا به خاطر دفاع از ولایت و ثبات قدم در این راه شهید شدند.

وی حفظ و قرائت خطبه نورانی غدیر، اطعام روز غدیر، برپایی محافل و مجالس در مساجد و هیات مذهبی، ارائه آثار ماندگار و تاثیرگذار هنری در قالب شعر، سرود، تئاتر، خوشنویسی ومعرق کاری را از جمله کارهای تاثیر گذار جهت بزرگداشت غدیر ذکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ۸ شهریور برای همیشه به عنوان سند رذالت و پستی منافقین و نفوذی ها ماندگار خواهد بود و به همین منظور مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی وباهنر، روز سه شنبه ۵ شهریور ماه در مجتمع رفاه در میدان بهارستان برگزار خواهد شد.

محمودی گفت: همچنین در این مراسم از شهیدان شهریور ماه آیات مدنی، قدوسی، لاجوروی، اندرزگو، عراقی و فرزندش حسام، سرتیپ دستجردی نیز تجلیل خواهد شد.

وی بیان داشت: سخنران این مراسم حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: از آنجایی که ۸ شهریور مقارن با جمعه است در این روز مراسم دعای ندبه در مزار شهیدان در بهشت زهرا(س) برگزار و سپس مزار شهدا گلباران می شود.

وی در پایان گفت: ادای احترام‌ به مزار شهدا توسط مسئولان، بازدید از بیت شهید رجایی و معرفی شخصیت این شهدا در فضای رسانه کشور را از دیگر برنامه های این ایام ذکر کرد.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر